پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41446 تعداد نوشته های امروز : 13 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پایان تلخی در روز پرحادثه در محورهای بیرون شهری استان گیلان
    27 مرداد 1396 - 15:55
    شناسه : 77814
    0

     بر اثر تصادفات سنگین در روز گذشته، متاسفانه ۴ تن جان خود را از دست دادند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین محمدپور رئیس با بیان این خبر افزود: صبح روز گذشته یک دستگاه موتورسیکلت که در محور روستایی دهسر در حال تردد بود به علت عدم رعایت حق تقدم هنگام ورود از […]

    پ
    پ

     بر اثر تصادفات سنگین در روز گذشته، متاسفانه ۴ تن جان خود را از دست دادند.

    4250 - پایان تلخی در روز پرحادثه در محورهای بیرون شهری استان گیلان - استان گیلان
    به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین محمدپور رئیس با بیان این خبر افزود: صبح روز گذشته یک دستگاه موتورسیکلت که در محور روستایی دهسر در حال تردد بود به علت عدم رعایت حق تقدم هنگام ورود از جاده فرعی به اصلی با یک دستگاه سواری پراید برخورد نمود که راکب موتور به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.
    وی ادامه داد : در عصر دیروز یک دستگاه وانت نیسان که در محور رحیم آباد و املش در حال تردد بود به علت عدم توجه به جلو با یک نفر عابر پیاده برخورد و همچنین در همان زمان یک دستگاه سواری پراید که در محوره خمام به خشکبیجار در حال تردد بود به علت عدم توجه به جلو با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد نمود که در هر دو حادثه به علت شدت جراحات وارده هر دو در حین انتقال به بیمارستان جان خود را از دست دادند.
    وی گفت: آخرین تصادف در شب گذشته ما بین یک دستگاه سواری پراید و موتورسیکلت در محور اصلی لاهیجان به لنگرود رخ که راننده موتور به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان جان خودت را از دست داد.
    سرهنگ محمد پور درپایان ضمن ابراز تأسف از وقوع این حوادث دلخراش خطاب به تمامی رانندگان گفت: عدم توجه به جلو از اصلی ترین علت تصادفات در امر رانندگی است. هنگام استفاده وسیله نقلیه دقت کافی به جاده، استفاده از کلاه ایمنی توسط راننده موتور و سرنشین آن ، رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی می‌تواند جان آنها را در برابر تصادفات و حوادث این چنینی حفظ نماید تا به لطف و یاری خداوند شاهد هرگز شاهد تصادفات رانندگی نباشیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.