شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بی معرفتی به شهیدان ممنوع!
    27 مرداد 1396 - 18:38
    شناسه : 77953
    0

    ‏به شهیدان این مرز و بوم احترام بگذاریم، آنانی که با ارزشترین متاع خویش را برای ایران عزیز تقدیم کردند. آنان چراغهای روشنی هستند برای گم شدگانی که در این سرزمین زندگی می‌کنند ولی دلشان با این مردم نیست! بامردم | مجید فلاح شجاعی: ‏ عده‌ای از هموطنان خوب ما هستند که در هیچ اتفاق […]

    پ
    پ

    ‏به شهیدان این مرز و بوم احترام بگذاریم، آنانی که با ارزشترین متاع خویش را برای ایران عزیز تقدیم کردند. آنان چراغهای روشنی هستند برای گم شدگانی که در این سرزمین زندگی می‌کنند ولی دلشان با این مردم نیست!

    فلاح شجاعی - بی معرفتی به شهیدان ممنوع! - بی معرفتی

    بامردم | مجید فلاح شجاعی:

    عده‌ای از هموطنان خوب ما هستند که در هیچ اتفاق کشور خود را سهیم نمی‌دانند! مثلا موقع انتخابات می‌گویند به ما چه! وقتی هوای بعضی از استانها گرفتار ریزگردها شده و تنفس برای مردم مشکل است، می‌گویند خودشان مقصرند! هنگام سیل و زلزله و بلایای طبیعی باز هم تنها نظاره گر سختی‌های مردم هستند!
    در زمان انتخابات ریاست جمهوری، بسیار تلاش کردم تا یکی از این عزیزانی که اعتقادی به حضور پای صندوق رای نداشت را متقاعد کنم که رای تو چقدر در سرنوشت این کشور مهم است، نتوانستم و عاقبت نشد که نشد. خنده دار‌تر اینکه افتخار می‌کرد شناسنامه ام هیچ مهری ندارد!
    بی اعتنا بودن به رویدادهای داخلی کشور، افتخار کردن دارد؟! جالب اینکه همین دسته از افراد هستند که نسبت به اقتصاد، سیاست و فرهنگ بیشتر غر زدن را انجام می‌دهند. دوست عزیز، وقتی سرنوشت این کشور برایت مهم نیست و در هیچ انتخاباتی شرکت نمی‌کنی، لطفا چیزی نگو! تو وقتی بی اعتنا به جریانات سیاسی، اقتصادی و… کشور هستی، در واقع همه چیز را چشم و گوش بسته پذیرفتی!
    سطور بالا مقدمه‌ای بود برای بی معرفتی بعضی از عزیزان هموطن ما؛ شهید “محسن حججی” جوان نجف آبادی، هموطن ایرانی ما، بسیار مظلومانه چون سالار شهیدان کربلا، به دست تکفیریهای داعش شهید شد. تو چگونه می‌توانی مدعی باشی که عده‌ای از مدافعان حرم برای پول به سوریه می‌روند؟!
    این اندیشه نهایت ناجوانمردی و بی معرفتی است که فعالیتها و ایثارگریهای نظامی جوانان این مرز و بوم در آن سوی مرزها را که راهکاری نظامی است برای دفاع از سرزمین پهناور ایران اسلامی، به حساب پول و مال دنیا بگذارید.
    شهادت تلخ و مظلومانه شهید محسن حججی عزیز، دل همه ایرانیان داخل و خارج کشور را به درد آورده است، ایران از این واقعه اندوهگین است، شما را به خدا با کلام تلخ تان دل خانواده شهدا را به درد نیاورید! نگاهتان را عوض کنید، قدری به مردم نزدیکتر شوید. تاکنون اشکهای مردم را در سوگ شهیدان این سرزمین ندیده اید؟!
    به شهیدان این مرز و بوم احترام بگذاریم، آنانی که با ارزشترین متاع خویش را برای ایران عزیز تقدیم کردند. آنان چراغهای روشنی هستند برای گم شدگانی که در این سرزمین زندگی می‌کنند ولی دلشان با این مردم نیست!

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.