چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41343 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • سرنوشت غمبار دختر ۲۷ ساله ای که پاک به دنیا آمد ولی عاقبت جسدش در سطل زباله پیدا شد
    29 مرداد 1396 - 22:42
    شناسه : 78332
    0

    افسر پرونده کیف وسایلش را خالی کرده روی زمین تا وسایلی که نیاز به نگه داری آنها در اداره ۱۰ نیست تحویل خانواده اش شود .   شرم و خجالت اجازه نمی دهد تا به محلی که وسایل شخصی مقتوله روی زمین ریخته نزدیک شوم. انواع وسایلی که تنها در کیف زنهای خیابانی یافت می […]

    پ
    پ

    افسر پرونده کیف وسایلش را خالی کرده روی زمین تا وسایلی که نیاز به نگه داری آنها در اداره ۱۰ نیست تحویل خانواده اش شود .

     حوادث 1 - سرنوشت غمبار دختر 27 ساله ای که پاک به دنیا آمد ولی عاقبت جسدش در سطل زباله پیدا شد - جسد

    شرم و خجالت اجازه نمی دهد تا به محلی که وسایل شخصی مقتوله روی زمین ریخته نزدیک شوم. انواع وسایلی که تنها در کیف زنهای خیابانی یافت می شود. از لوازم آرایش گرفته تا …. و دفترچه های حسابهای بانکی مقتوله با مبلغ قابل توجه پس انداز شخصی و گردش حساب هفتصد، هشتصد هزارتومان در روز ….باورش کمی سخت است، اینکه یک دختر ۲۷ ساله مالک چهارخانه باشد و میلیون ها تومان وجه نقد.

    پدر و مادرش تازه روبروی افسر نگهبان که می نشینند در جریان سرنوشت تلخ دخترشان قرار می گیرند.

    مادر چادر سیاهش را روی صورتش میکشد و چهره پدر از خجالت سرخ می شود.

    چند سالی می شد که از خانه فراری شده بود و خبری از او نداشتند تا امروز که فهمیدند منجلابی که مقتوله با فرار از خانه در آن گرفتار شده بود او را کاملا در خود بلعیده و به کام مرگ فرستاده است. دختری که با روحی پاک به دنیا آمده و در آغوش پدر و مادری مهربان رشد یافته بود. خواست تا زندگی دیگری را تجربه کند و شاید نخستین بار برای رفع گرسنگی یا یافتن سرپناه تن به روسپیگری داد.

    ولی تکرار چند ساله ی این اشتباه راهی بود که او برای ادامه مسیر زندگی خود برگزید و هرگز نتوانست از درآمد وسوسه انگیز این شغل چشم پوشی کند و در نهایت هم تعدادی از مشتریانش برای به دست آوردن پس انداز چند ساله اش او را به قتل  رساندند و دختری که در میان دستهای مهربان مادر چشم گشوده و زیبایی دنیا را به تماشا نشسته بود، با دست های ناپاک انسانهایی هرزه به قتل رسید و جسمی که روزی آغوش پدر گهواره  آرامشش بود در سطل زباله کشف شد .

    سخن کارشناس

    با انگیزه های فرار دختران از خانه در می یابیم که اکثر آنان برای کسب استقلال  و آزادی روابط در خارج از خانه اقدام به فرار کرده اند. این بدین معناست که جامعه میزان نظارت های اجتماعی خود را کاهش داده و آزادی بی قید روابط زنان و مردان را افزایش داده است. در حالی که این حد افراطی از آزادی مقبول بسیاری از خانواده ها نیست.

    پدیده های اجتماعی همچون حلقه های زنجیر به هم متصل و وابسته اند، بطوری که افزایش نرخ آسیب هایی چون طلاق، بیکاری، اعتیاد، منجر به افزایش آسیبی نظیر فرار دختران می شود و نکته قابل توجه آن که فرار دختران از خانه به افزایش نرخ مفاسد اجتماعی منتهی می گردد.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.