×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

مهندس موسی فکور شهردار انزلی با انتشار نامه ای از سمت خود استفا داد.

موسی فکور2 - استعفا موسی فكور شهردار بندر انزلی - استعفا موسی فكور

به گزارش «بامردم»، متن این استعفا نامه به شرح زیر می باشد:

ریاست محترم شورای اسلامی شهر بندرانزلی

سلام علیکم

خدای قادر و متعال را شاکر و سپاسگزارم از اینکه توفیق خدمتگزاری به مردم قهرمان و شریف بندرانزلی را به اینجانب عنایت فرمود.
شکر این نعمت همانا خدمت صادقانه و پشتکار در رفع نیازهای شهروندان عزیز و گرانقدر در حوزه شهری می باشد.
توسعه و پیشرفت در امورات میسر نخواهد شد مگر با همراهی و حمایت همه جانبه مردم عزیز ، که در این رهگذر لازم است با مردم با صداقت و صمیمیت رفتار شود و برای حل مشکلات آنان از همه توان و ظرفیت بهره برداری گردد.
الحمداللّه در این مدت کوتاه مدیریت شهری با همت همکاران توانمند و پرتلاش شهری و همراهی اعضای دلسوز شورای اسلامی شهر گامهای موثری در عرصه های مختلف بویژه در حوزه عمران شهری برداشته شد که دست آورد بزرگی به نام رضایتمندی شهروندان عزیز و قدرشناس را به همراه داشت.
اکنون در آستانه فصل جدیدی از خدمت ، کار و تلاش و آغاز فعالیت دور جدید شوراها ، ضمن آرزوی توفیق برای اعضای منتخب دوره پنجم ، بمنظور ایجاد فرصت انتخاب برای اعضای جدید استعفای خود را از مسئولیت شهرداری بندرانزلی اعلام و درخواست صدور پایان دوره ماموریت به استانداری گیلان را دارم.
در پایان بر خود لازم میدانم ضمن تقدیر و تشکر از حسن نظر اعضای محترم شورای اسلامی شهر که موجب گردید در برهه کوتاه از زمان زمینه خدمتگزاری برایم فراهم گردد.
با کمال تواضع و فروتنی از مردم فهیم و شریف و اعضای محترم شورای اسلامی شهر و همکاران عزیز و بزرگوار طلب حلالیت نموده و از همه عزیزان که در این مدت در به ثمر رسیدن اقدامات اجرایی شهرداری یار و همراه این حقیر بودند از جمله مدیران ارشد استان و شهرستان ، نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و اعضای محترم شورای اسلامی شهر ، همکاران عزیز و گرانقدر شهرداری بندرانزلی صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم.

موسی فکور
شهردار بندرانزلی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.