پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41355 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خاکسپاری شهدای گمنام در گیلان
    02 تیر 1395 - 10:48
    شناسه : 7933
    0

    مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان از تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در این استان خبر داد. به گزارش بامردم، رسول جلائی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به خاکسپاری ۱۰۱ شهید گمنام در ۳۴ نقطه از گیلان اظهار کرد: […]

    پ
    پ

    مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان از تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در این استان خبر داد.

    به گزارش بامردم، رسول جلائی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به خاکسپاری ۱۰۱ شهید گمنام در ۳۴ نقطه از گیلان اظهار کرد: تعدادی از شهدای گمنام در پارک‌ها و فضای عمومی شهرها، تعدادی در دانشگاه‌ها و تعداد دیگر در مراکز نظامی و آموزشی نیروهای مسلح استان خاکسپاری شدند.

    وی به آمار هفت هزار نفری تفحص شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در گذشته اشاره کرد و افزود: اکنون آمار شهدای گمنام کمتر شده و این روند ادامه دارد.

    مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان از تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در این استان خبر داد و بیان کرد: تعداد شهدای گمنام پس از قطعی شدن نقاط خاکسپاری مشخص می‌شود.

    جلائی با بیان اینکه اقبال و درخواست برای خاکسپاری شهدای گمنام در گیلان بسیار است، تصریح کرد: بسیاری از روستاها مایل هستند شهدای گمنام در این مناطق خاکسپاری شوند.

    وی، موضوع شهید و شهادت را یکی از پرطرفدارترین مصداق و مفاهیم ارزشی در کشور عنوان کرد و گفت: شهدا محور وحدت و انسجام آحاد مختلف مردم هستند.

    *آیین‌نامه یادمان شهدای گمنام ابلاغ شد

    مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با اشاره به تصویب آیین‌نامه اداره یادمان شهدای گمنام در ستاد نیروهای مسلح، خاطرنشان کرد: آیین‌نامه مذکور توسط وزیر کشور به استانداران ابلاغ شده است.

    جلائی به ترکیب ویژه یادمان شهدای گمنام به عنوان مرکز فرهنگی و پایگاهی که بتواند محل ترویج و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس باشد، اشاره کرد و یادآور شد: محل یادمان شهدای گمنام ساماندهی شده و وظایفی برای هیأت امنای آن پیش‌بینی شده است.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.