×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

فرماندار شهرستان رشت گفت: امسال در هفته دولت مجموعا ۲۸۸ پروژه دولتی و خصوصی با اعتبار ۲۰۹ میلیارد و ۱۹۳ میلیون ریال در شهرستان رشت به بهره برداری می رسد.

تکریم و معارفه فرماندار رشت 16 - 288 طرح عمرانی در شهرستان رشت به بهره برداری می رسد - 288

به گزارش «بامردم»، سیروس شفقی امروز در مراسم بهره برداری از پروژه‌های تقویت شبکه توزیع برق استان و همچنین آسفالت راه روستایی که با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در روستای طرازکوه شهرستان رشت برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دولت، اظهار کرد: در ایام مختلف شاهد حضور بلندپایه ترین مقامات دولتی در روستاها هستیم که این حضور پاسخ به رای روستاییان در خلق حماسه انتخابات است.

فرماندار شهرستان رشت گفت: امسال در هفته دولت مجموعا ۲۸۸ پروژه دولتی و خصوصی با اعتبار ۲۰۹ میلیارد و ۱۹۳ میلیون ریال در شهرستان رشت به بهره برداری می رسد که از این تعداد ۷۱ پروژه با اعتبار ۴۲ میلیارد و ۲۷۷ میلیون تومان مربوط به بخش خصوصی است و همچنین ۲۱۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۶۶ میلیارد و ۹۱۵ میلیون تومان در بخش دولتی به بهره برداری می‌رسد.

وی از افزایش ۸۰ درصدی بودجه شهرستان رشت نسبت به سال گذشته خبرداد و گفت:بودجه شهرستان رشت با رشد چشمگیری که داشت، امسال به بیش از ۱۴۰ میلیارد تومان رسیده است.

شفقی با بیان اینکه شاخص آسفالت راه روستایی در سال ۹۵ به ۵۴ درصد رسیده است، تصریح کرد: در هفته دولت پنج مرکز بهداشتی در شهرستان رشت به بهره برداری می‌رسد که تا پایان سال ۹ مرکز دیگر هم به بهره‌برداری خواهد رسید.

ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.