پنجشنبه, ۲۳ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 11 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41269 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2368×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ناپدید شدن شاهزاده عربستانی پس از شلیک به بن سلمان!
    04 شهریور 1396 - 1:51
    شناسه : 80414
    0

    صفحه “میزان” در شبکه اجتماعی توییتر فاش کرد “محمد بن نایف” ولیعهد برکنار شده عربستان، چند روز پیش به بازداشتگاه دیگری منتقل شده است و “محمد بن سلمان” ولیعهد جدید عربستان، در حال دستگیری افسران نزدیک به بن نایف است.   این صفحه افشا کرد: خبر شلیک گلوله به “بن سلمان”، صد در صد درست […]

    پ
    پ

    صفحه “میزان” در شبکه اجتماعی توییتر فاش کرد “محمد بن نایف” ولیعهد برکنار شده عربستان، چند روز پیش به بازداشتگاه دیگری منتقل شده است و “محمد بن سلمان” ولیعهد جدید عربستان، در حال دستگیری افسران نزدیک به بن نایف است.

     139402091341035395201594 - ناپدید شدن شاهزاده عربستانی پس از شلیک به بن سلمان! - بن سلمان
    این صفحه افشا کرد: خبر شلیک گلوله به “بن سلمان”، صد در صد درست است و شاهزاده “ترکی بن مقرن” روز هشتم شوال گذشته اقدام به این کار کرده است و بن سلمان از ناحیه دست به طور خفیفی زخمی شده است.
    به نوشته این صفحه، ترکی بن مقرن در لحظه شلیک به طرف بن سلمان، بازداشت و از آن زمان ناپدید شده است و حتی پدرش، از سرنوشت وی هیچ اطلاعی ندارد.
    این منبع افزود: شاهزادگانی که توانسته اند محمد بن نایف را در بازداشتگاه ملاقات کنند عبارتند از “سعود بن نایف”، “محمد بن عبدالله”، “محمد بن فهد” و “مقرن بن عبدالعزیز” که همه آنها با توسل به زور توانسته اند وارد بازداشتگاه شوند.
    میزان در پایان نوشت: دلیل کینه فرزندان مقرن از اکثر خاندان آل سعود، تحقیر آنها از سوی شاهزادگان سعودی است که به دلیل یمنی بودن مادر شاهزاده مقرن، آنها را تحقیر می کردند.
    یادآور می شود روزنامه نیویورک تایمز گزارش داده بود محمد بن نایف از زمان برکناری از ولایت عهدی عربستان و تعیین محمد بن سلمان به جای وی، در قصرش در شهر جده بازداشت شده است و حق خروج از آن کشور را ندارد.
    العالم

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.