×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

یکی از دغدغه های اصلی مدیران هر شرکت، چاپ محصولات تبلیغاتی می باشد. تبلیغات، امروزه امر بسیار مهمی تلقی شده و همچنین به عنوان یکی از موثرترین روشهای معرفی کسب و کار شناخته می­شود، پس مهم است که برای تبلیغاتمان چه شرکتی را انتخاب کرده و چگونه تبلیغ کنیم.

چاپ یعنی چاپ آقا – چاپ آقا یعنی چاپ آسان

چاپ یعنی چاپ آقا - چاپ یعنی چاپ آقا - آقا

برای داشتن یک کارت ویزیت، کاتالوگ، سربرگ با قیمت مناسب چه کاری باید انجام بدهیم؟

در گذشته کسب و کارها به صورت سنتی صورت می گرفت اما به تدریج با گسترس روز افزون اینترنت دیگر کسب و کارهای سنتی جای خود را به کسب و کار دیجیتال داده اند. در ادامه این مطلب ما به بررسی بهترین راهکارهای چاپ آنلاین پرداخته ایم. با ما همراه باشید:

 

چاپ آنلاین چه مزایایی برای مشتریان به همراه داشته است:

۱) طراحی های گرافیکی حرفه ای

۲) بالا رفتن سرعت انجام کار

۳) قیمت مناسب محصولات

۴) بسته بندی دقیق محصولات با تعداد مشخص و درخواست شده

۵) ضمانت خرید مشتریان

همانطور که می­دانیم مشتریان در این خصوص دغدغه های بسیاری دارند و ما در تلاشیم تا با ارائه راهکارهای اساسی این دغدغه ها را بر طرف کنیم.

خوشبختانه ما در بخش های گرافیکی توانسته ایم بسیاری از نیازهای مشتریان را برطرف نماییم و مدت زمان انجام سفارش اینترنتی و هزینه ی مشتریان را برای مراجعه به شرکت تا میزان زیادی کاهش دهیم.

البته نباید فراموش کرد قیمت همواره به عنوان یکی از اصلی ترین دغدغه ها و موضوعات در امر رقابت  مطرح است؛ و ما توانسته ایم با تعیین مناسب ترین قیمت از دید مشتریانمان تا حد زیادی در این خصوص موفق باشیم.

مشتریان همیشه دوست دارند بدانند تعداد نهایی محصولاتی که به دستشان می­رسد چقدر است، ما از دستگاههای پیشرفته برای اینکار استفاده کرده ایم که در پایان فرآیند کار تعداد دقیق آنها به مشتری اعلام می گردد.

سعی ما این است که تمامی مراحل و فرآیند چاپ از لحظه سفارش محصول تا زمان تحویل به مشتری با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار بگیرد.

چاپ آقا - چاپ یعنی چاپ آقا - آقا

چاپ یعنی چاپ آقا – چاپ آقا یعنی چاپ آسان

چرا چاپ آقا:

مجموعه ما به شما این امکان را خواهد داد که به راحتی کالای مورد نیاز خود را سفارش دهید و از میان انبوعی از محصولات متنوع و با کیفیت آنچه را که مدنظرتان است ثبت نمایید.

  • تنوع در محصولات: شما می توانید از میان انبوهی طرح آماده آنچه را مطابق سلیقه تان است، برای خود ایجاد کنید.
  • اگر طرح شما از پیش آماده است ما می توانیم آن را به صورت رایگان برای شما بررسی کنیم تا تمامی جوانب آن در نظر گرفته شود تا محصول نهایی شما با کیفیت مناسب به دستتان برسد.
  • یکی دیگر از خدمات ما ارسال رایگان محصول نهایی به نقاط مختلف تهران به منظور آسایش بیشتر مشتریان است.
  • اگر می خواهید محصولات نهایی با قیمت مناسب در اختیار داشته باشید و برای خرید قیمت های شفافی را ببینید، به شما پیشنهاد می کنیم با ما در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با آقای یاشار ژاله دوست مدیر مارکتینگ چاپ آقا  (ChapAgha.com) تماس حاصل فرمایید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.