شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • شور و نشاط موجود در بازار هفتگی خود حدیث زندگی است
    08 شهریور 1396 - 0:29
    شناسه : 82056
    0

    بازارهای متنوع محلی استان گیلان یکی از جاذبه‌های گردشگری مهمی است که از مراکز پررونق استان محسوب می‌شود و در ایام تعطیلات از جنب و جوش زیادی برخوردار است. از موارد مورد توجه بازارهای هفتگی نقش زنان محلی است که محصولات دامی و غذایی را در این بازارها بفروش می‌رسانند. به گزارش روابط عمومی شهرداری […]

    پ
    پ

    بازارهای متنوع محلی استان گیلان یکی از جاذبه‌های گردشگری مهمی است که از مراکز پررونق استان محسوب می‌شود و در ایام تعطیلات از جنب و جوش زیادی برخوردار است. از موارد مورد توجه بازارهای هفتگی نقش زنان محلی است که محصولات دامی و غذایی را در این بازارها بفروش می‌رسانند.

    photo 2017 08 29 22 17 03 - شور و نشاط موجود در بازار هفتگی خود حدیث زندگی است - بازار هفتگی

    به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک – موسسه خیریه ایزددوستان شمال با مشارکت شهرداری منطقه یک در راستای ترویج و توسعه کارآفرینی، توانمند سازی و حمایت از زنان سرپرست خانوار، آموزش، طراحی، فروش حضوری و اینترنتی تولیدات ویژه، صنایع دستی، نان محلی و محصولات دست ساز زنان سرپرست خانوار را دوشنبه هر هفته از ساعت ۹ صبح الی ۲۳ در پارک توحید گلسار برگزار می نمایند.

    عصر روز دوشنبه ششم شهریور مهندس پورناصرانی با حضور در این بازار ضمن حمایت از زنان سرپرست خانوار اذعان داشت: بازارهای محلی از قدیم در مناطق مختلف گیلان رواج داشته و وجود آنها سبب ایجاد تحولاتی در زندگی اجتماعی و اقتصادی ساکنان مناطق مختلف بوده است.

    شهردار منطقه از برگزاری این بازار در قالب نمایشگاه خبر داد و گفت: شور و نشاطی که در بازارهای محلی گیلان به چشم می خورد، خود حدیث زندگی است. لذا بازار هفتگی پارک توحید در ارتقا برند یک شهر، جذب توریست و ارتقا وضعیت اقتصادی و معیشتی زنان سرپرست خانوار نقش بسزایی خواهد داشت.

    گفتنی است بازار هفتگی فوق دوشنبه هر هفته از ساعت ۹ الی ۲۳ در پارک توحید گلسار برگزار می شود.

    photo 2017 08 29 22 17 00 332x498 - شور و نشاط موجود در بازار هفتگی خود حدیث زندگی است - بازار هفتگی

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.