جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • در طول ۴ سال دولت تدبیر و امید در استان گیلان بیش از ۸ هزار و ۴۰ پروژه به بهره‌برداری رسیده است | برخی از گله مندی‌ها ناشی از عدم مشاهده‌ی خدمات است
    08 شهریور 1396 - 16:24
    شناسه : 82230
    0

    استاندار صبح امروز در آیین افتتاح همزمان ۲ هزار و ۴۰۴ واحد مسکن مهر استان در شهرستان املش گفت : در مقابل خدماتی که وظیفه‌‌ی دولتمردان است نسبت به مردم هیچ منتی نداریم. به گزارش «بامردم»، دکتر محمدعلی نجفی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدای بزرگ این روز و هفته‌ی دولت شهیدان […]

    پ
    پ

    استاندار صبح امروز در آیین افتتاح همزمان ۲ هزار و ۴۰۴ واحد مسکن مهر استان در شهرستان املش گفت : در مقابل خدماتی که وظیفه‌‌ی دولتمردان است نسبت به مردم هیچ منتی نداریم.

    1 - در طول ۴ سال دولت تدبیر و امید در استان گیلان بیش از ۸ هزار و ۴۰ پروژه به بهره‌برداری رسیده است | برخی از گله مندی‌ها ناشی از عدم مشاهده‌ی خدمات است - امید

    به گزارش «بامردم»، دکتر محمدعلی نجفی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدای بزرگ این روز و هفته‌ی دولت شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته‌ی دولت افزود : در این هفته باید از زحمات کارگزاران و خادمان این نظام که در جهت خدمت رسانی به مردم در تلاشند قدردانی کنیم.

    وی با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در احداث واحدهای مسکن مهر استان خاطر نشان کرد : امیدواریم با پیگیری‌هایی که در حال انجام است علاوه بر افزایش سهم یارانه‌ی پرداختی از سوی دولت مشکلات احتمالی نیز برطرف شود.

    وی به سفرهای مکرر مهندس مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر به استان گیلان اشاره و اظهار داشت : بحمدا… در هر سفر اثرات و برکات آن شامل گیلان شده است.

    نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه اجتماع امروز به بهانه‌ی هفته‌ی بزرگداشت دولت است دانست و گفت : یکی از سفارشات مکرر رهبر معظم انقلاب بیان خدمات دولت و دولتمردان در بخش‌های مختلف در طول ایام سال به مناسبت‌هایی همچون هفته‌ی دولت و دهه‌ی فجر به مردم است.

    وی اظهار داشت : وظیفه داریم با حضور در بین مردم که خوشبختانه توفیق آن در مقاطع مختلف نصیب بنده می‌شود این خدمات را به مردم ارائه کنیم.

    استاندار گیلان با اشاره به اینکه در طول ۴ سال دولت تدبیر و امید در استان گیلان بیش از ۸ هزار و ۴۰ پروژه به بهره‌برداری رسیده افزود : این پروژه‌ها نقش مؤثری در بهبود زندگی مردم و معیشت آنان داشته است.

    وی خاطر نشان کرد : بعضاً ممکن است مردم نسبت به برخی انتظارات گله مند باشند که مطالبه حق آنان است و ممکن است برخی از این گله مندی‌ها ناشی از عدم مشاهده‌ی خدمات باشد.

    وی افزود : در استان گیلان خدمات بسیاری انجام گرفته که توسعه‌ی ساخت سدها یکی از نمونه‌های آن است.

    دکتر نجفی با بیان اینکه هر آنچه انجام گرفته وظیفه‌ی ما بوده و منتی نداریم افزود : انشاءا… مردم با دعای خیر خود در ادامه‌ی راهی که خادمین به این نظام دارند آنها را در مسیر حل مشکلات معیشتی و افزایش رفاه صد چندان آنان همراهی کنند.

    وی افزود : امیدواریم روز به روز مردم را خوشحال و با نشاط تر ببینیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.