×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

شهرداران برکنار شده شهرهای لنگرود و رودسر در کمال تعجب گزینه های نشستن بر کرسی شهرداری عروس شهر های گیلان می باشند!

کمبود گزینه‌های روی میز شورای پنجم لاهیجان - شهرداران برکنار شده شهرهای همجوار گزینه‌های تصدی شهرداری لاهیجان! - پورقربان

اختصاصی «بامردم»، رضا نصرتی عضو شورای شهر لاهیجان در مصاحبه اخیر خود با «لاهیجان» گفته است که کحالی و پورقربان شهرداران برکنار شده شهرهای لنگرود و رودسر گزینه های روز میز برای شهرداری لاهیجان هستند و  روی آنها در حال فکر کردن هستیم.

گریزی به گذشته داشته باشیم؛ «کحالی ۴۰ میلیارد تومان بدهی گذاشت و رفت» ، «شهرداری رودسر در شش ماه مدیریت حسن پورقربان ۸ میلیارد تومان بدهی گذاشت» تنها بخشی از تیترهای خبرهایی است که در اعتراض به بدهی های برجای گذاشته شده توسط کحالی و پورقربان در رسانه ها منتشر شده بود، امروزه باتوجه به اوضاع بد مالی که شهرداری های کشور دارند، بدهی‌ها تا اندازه‌ای می‌تواند طبیعی باشد اما گاهی بدهی های بیش از اندازه نشان دهنده عدم توانایی و عدم مدیریت و نظارت صحیح بر هزینه کرد ها و منابع و مخارج و بسیاری از موارد دیگر می باشد!

از بحث های مدیریتی و بدهی ها که بخواهیم خارج شویم سوالی که پیش می آید این است که چگونه شهرداران برکنار شده از شهر های کوچک تر اطراف می توانند گزینه های روی میز برای تصدی عنوان شهرداری یکی از معروف ترین و زیباترین شهرهای شمال کشور باشند!
چگونه برخی از اعضای شورای پنجم لاهیجان با وجود اطلاع از بدهی‌های چندین میلیاردی فعلی شهرداری لاهیجان، حساسیت های بالا برای انتخاب شهردار آینده و آگاهی از افکار عمومی، گزینه هایی را برای تصدی شهرداری لاهیجان مطرح می‌کنند که بارها امتحان خود را پس داده اند…
چگونه با وجود اینکه روز گذشته «فراخوان داوطلبان تصدی سمت شهردار لاهیجان» از سوی شورا منتشر شده است، گزینه های از پیش روی میز مطرح می شوند!
چگونه با این وجود خواستار حمایت مردم و رسانه ها هستند …!
در پایان همه مخاطبان فرهیخته «بامردم» و اعضای شورای شهر را به خواندن یادداشت اخیر سید محمد علوی منتشر شده در روزنامه معین با عنوان «معیارهای انتخاب شهردار» فرا می‌خوانیم.

  1. ناشناس

    واقعا باید تاسف خورد …..

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.