جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • زمینه مشارکت شهرداری‌ها و دولت فراهم شود / مشکل اشتغال جوانان با جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی قابل حل است
    05 تیر 1395 - 18:51
    شناسه : 8249
    0

    سخنگوی شورای اسلامی شهر لاهیجان : زمینه مشارکت شهرداری ها و دولت بمنظور اجرای پروژه های عمرانی فراهم شود. ابراهیم مهربان در نشست مشترک شورای شهر با نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی، ضمن عرض خیر مقدم و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه روزه داران در ماه مبارک رمضان به ویژه […]

    پ
    پ

    ابراهیم مهربان

    سخنگوی شورای اسلامی شهر لاهیجان : زمینه مشارکت شهرداری ها و دولت بمنظور اجرای پروژه های عمرانی فراهم شود.

    ابراهیم مهربان در نشست مشترک شورای شهر با نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی، ضمن عرض خیر مقدم و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه روزه داران در ماه مبارک رمضان به ویژه در شب‌های قدر، به مشکلات پروژه هاى دولتى ، اشاره و افزود : روند پیشرفت پروژه های عمرانی شهرداری بسیار سریع تر از پروژه‌هایی است که از اعتبارات دولتی تأمین اعتبار می شوند . بطور مثال پروژه خانه پینگ پنگ در طول سه ماه توسط شهرداری لاهیجان به بهره برداری رسید .
    وی گفت : باید با نگاه ویژه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی زمینه مشارکت شهرداری ها و دولت بمنظور اجرای پروژه های عمرانی فراهم تا خیلی از پروژه های شهری از جمله سالن تختی ، فرهنگسرا و… با سرعت بیشتری به بهره برداری برسند .
    مهربان افزود : اتمام مجموعه ورزشی تختی لاهیجان همواره یکی از خواسته‌های مهم مردم و به‌خصوص ورزشکاران این منطقه بوده که امیدواریم هرچه زودتر تحقق یابد.

    photo_2016-06-25_18-43-44

    حسینعلی خدایگانی : در صورت ایجاد مدیریت یکپارچه شهری بسیاری از مشکلات توسط شوراها قابل حل است
    حسینعلی خدایگانی رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان در نشست مشترک شورای شهر با نماینده مردم لاهیجان سیاهکل در مجلس شورای اسلامی ضمن خیر مقدم به دکتر نیکفر نماینده مردم شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی و هیأت همراه ، آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه روزه داران در این ماه مبارک بویژه در شبهای پرفضیلت قدر را از درگاه احدیت مسئلت نمودند .
    رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان با اشاره به اتمام دوره برنامه پنجم توسعه و ارائه لایحه برنامه ششم توسعه، افزودند : متأسفانه در برنامه ششم توسعه ، به شوراها توجه نشده در حالیکه در صورت افزایش اختیارات قانونی این نهاد مردمی و ایجاد مدیریت یکپارچه شهری بسیاری از مشکلات توسط شوراها قابل حل می باشد .
    وی گفت : هماهنگی بین دستگاه های اجرایی در سطح شهر از جمله ادارات آبفا ، گاز ، برق و شهرداری ها می تواند در تسهیل پروژه ها و جلوگیری از دوباره کاری و موازی کاری ادارات جلوگیری نماید .
    رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خواست با عنایت به اینکه شوراها میتوانند بازوان نمایندگان مجلس در سطح شهر باشند ضمن رایزنی با سایر نمایندگان و تجدید نظر در مفاد برنامه ششم توسعه ، مدیریت یکپارچه شهری در عمل به منصه ظهور درآید .

    مهران آزادسرو

    مهران آزادسرو: مشکل اشتغال جوانان با جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی قابل حل است

    اعضای شورای شهر لاهیجان در نشستی مشترک با نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی ، به بررسی مسائل و مشکلات شهر لاهیجان و راهکارهای بهبود خدمات رسانی و توسعه شهری پرداختند.
    مهران آزادسرو عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات کلیه مومنین به درگاه احدیت ، برای دکتر نیکفرنماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجس شورای اسلامی آرزوی موفقیت نمود .
    وی در این جلسه به معضل اشتغال جوانان اشاره و با بیان نقش بسزای جذب سرمایه گذاران در توسعه اشتغال زایی، از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خواست ، زمینه حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی در لاهیجان را فراهم نماید .
    وی با اعلام حمایت شورای اسلامی شهر و شهرداری لاهیجان از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در لاهیجان، تأکید کرد: مشکل اشتغال جوانان با جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی قابل حل است.
    مهران آزادسرو با بیان اینکه لاهیجان با توجه به پیشینه پرآوازه خود ظرفیت های زیادی برای توسعه دارد، افزود : لاهیجان امروز به عنوان یک شهر توریستی در سطح کشور و دنیا مطرح میباشد اما باید همزمان با جلب گردشگر درمورد ایجاد زیر ساختهای مورد نیاز از جمله هتل ، مراکز فرهنگی و تفریحی شرایط را به گونه ای فراهم کنیم که از حضور گردشگران نهایت بهره را ببریم و در این راستا باید از همه ظرفیت ها استفاده کنیم.
    وی نبود درآمد پایدار را از مهمترین مشکلات شهرداری ها دانست و خواستار کمک به جذب اعتبارات و یا تسهیلات لازم بمنظور انجام پروژه های بزرگ عمرانی و خرید ماشین آلات سنگین شهرداری شد .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.