×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

خزانه دار شورای شهر لاهیجان گفت: می توان با دعوت از فعالان حوزه ساخت و ساز و بررسی کارشناسی مسائل و مشکلات این حوزه ، راهکارهای لازم و زمینه هایی که باعث تسهیل و سرعت بخشیدن امور و کمک به فعالان این بخش است را تدوین و اجرایی کرد.

آرمان پور یاسری خزانه دار شورا لاهیجان 1 - تأکید بر توجه بیشتر به معیشت و رفاه پرسنل شهرداری | ایجاد مشوق های لازم برای رونق ساخت و ساز - آرمان پوریاسری

آرمان پوریاسری عضو شورای شهر لاهیجان در سومین جلسه شورای شهر، ضمن تبریک روز عرفه و عید سعید قربان با تأکید بر توجه بیشتر به معیشت و رفاه پرسنل شهرداری و ایجاد چشم اندازی روشن درخصوص وصول مطالبات آنان، افزود: اگر در هر مجموعه و نهادی حل دغدغه های پرسنل و رفع مشکلات معیشتی آنها مورد توجه و حل و فصل مدیران مربوطه قرار گیرد، در نهایت شاهد ارتقای سطح خدمات رسانی به شهروندان و کسب رضایت آنها و در نهایت خشنودی خداوند متعال خواهیم بود.

وی با بیان اینکه بخش اعظم درآمدهای شهرداری ها از محل ساخت و ساز تأمین می شود، ایجاد انگیزه و درنظر گرفتن مشوق‌های کافی برای فعالان حوزه ساخت و ساز در لاهیجان را برای خروج از این رکود مهم خواند و گفت: می توان با دعوت از فعالان حوزه ساخت و ساز و بررسی کارشناسی مسائل و مشکلات این حوزه، راهکارهای لازم و زمینه هایی که باعث تسهیل و سرعت بخشیدن امور و کمک به فعالان این بخش است را تدوین و اجرایی کرد.

خزانه دار شورای شهر لاهیجان رونق بخشیدن به حوزه ساخت و ساز را عامل مؤثر در ایجادگردش اقتصادی در سطح جامعه عنوان و خواستار ایجاد مشوق های کافی در این زمینه شد.

پوریاسری ضمن قدردانی از اقدامات اخیر شهرداری در حوزه تنظیف شهر خواستار مرمت آسفالت معابر، کوچه ها و پیاده روهای سطح شهر تا قبل از فرا رسیدن فصل بارندگی شد.

وی ازتعامل خوب و همکاری پرسنل واحد حقوقی شهرداری با اعضای شورای اسلامی شهر در دور پنجم قدردانی نمود.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.