×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 8 خبر

اولین جلسه کمیته برنامه ریزی جهت تخصیص اعتبارات مصوب سال ۹۵-۹۶ پیش از ظهر امروزبه ریاست فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه با حضور کلیه مدیران دستگاهها و نهادها و سازمان های شهرستان آستانه اشرفیه برگزار شد.

همایش ضرورت‌های ایجاد تعاونی توسعه‌و‌عمران شهرستان آستانه‌اشرفیه 1 - رشد ۴۰ درصد تخصیص اعتبار به شهرستان آستانه اشرفیه -

به گزارش «بامردم»، اولین جلسه کمیته برنامه ریزی جهت تخصیص اعتبارات مصوب سال ۹۵-۹۶ پیش از ظهر امروز به ریاست فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه برگزار شد.
رحیم حیدری در این جلسه که با حضور کلیه مدیران دستگاهها و نهادها و سازمان های شهرستان آستانه اشرفیه برگزار می شد اظهار کرد : مجموع اعتبارات شهرستان در سال ۹۶ مبلغ ۲۱ میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان مباشد که این رغم نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد رشد داشته است.
وی با اعلام اینکه مجموع برنامه های پیش بینی شده شهرستان در سال جاری ۹۵ برنامه می باشد گفت:بخشی از اعتبارات مصوب سال ۹۶ از محل تملک استانی ۶ میلیارد و ۶۰ میلیون تومان تامین اعتبار شده است که این میزان نسبت به سال گذشته ۱۶ درصد رشد داشته است.مبلغ ۷۷۰ میلیون تومان از این اعتبارات از ماده ۱۸۰ یا همان قانون استفاده متوازن از امکانات کشوری تامین شده است که نسبت به سال گذشته با ۳۹ درصد کاهش مواجه شده ایم و همچنین ۱۵ میلیارد و ۶۵۴ میلیون تومان و با رشد ۶۶ درصد نسبت به سال گذشته از جزء ۴۸ ردیف بودجه تامین اعتبار گردیده است.
فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در ادامه افزود : ادارات شهرستان پس از اخذ اعداد بودجه اختصاص داده شده در کمیته برنامه ریزی شهرستان بدنبال اخذ اعتبارات تکمیلی از ادارات کل خود باشند.
وی در خصوص پیگیری روسای ادارت از ادارات کل خود تاکید کرد و تصریح کرد: تنها بیش از ۴ درصد از اعتبارات بودجه تملک دارایی کمیته برنامه ریزی است و بیش از ۹۴ درصد از اعتبارات ردیف های متمرکز و کشوری در اختیار وزارت خانه ها است که برای دریافت بایستی ادارات کل و نهادها پیگیر شوند.
فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه درباره تلاش بیشتر جهت جذب اعتبارات بیشتر شهرستانی بیان کرد : متاسفانه بدنبال اعداد و برخورداری در شاخص های مختلف از دریافت برخی از اعتبارات مانند ۳ درصد نفت و گاز محروم شده ایم که باید تلاش کنیم و ظرفیت واقعی خومان را ارائه کنیم

آستان خبر

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.