جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اشتباهات داوری بازیکنان ما را عصبی کرد
    12 شهریور 1396 - 10:52
    شناسه : 83358
    1

    سرمربی ملوان سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: بازیکنان این تیم با اشتباهات مکرر داوری و نوع بازی تاخیری تیم صبا عصبی شده بودند و موقعیت های بسیاری را از دست دادند. به گزارش «بامردم»، نادر دست نشان شنبه شب در نشست خبری پس از بازی صبای قم و ملوان بندر انزلی افزود: در […]

    پ
    پ

    سرمربی ملوان سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: بازیکنان این تیم با اشتباهات مکرر داوری و نوع بازی تاخیری تیم صبا عصبی شده بودند و موقعیت های بسیاری را از دست دادند.

    دست نشان - اشتباهات داوری بازیکنان ما را عصبی کرد - اشتباهات

    به گزارش «بامردم»، نادر دست نشان شنبه شب در نشست خبری پس از بازی صبای قم و ملوان بندر انزلی افزود: در این بازی که به هیچ عنوان قابل تحلیل فنی نبود، داور نسبت به اعمال قانون در تمامی ۹۰ دقیقه بازی بی تفاوت بود.
    وی با بیان این که دروازه بان صبا از دقیقه ۳ بازی بی دلیل مصدوم شده بود و داور نباید اجازه این تاخیرهای طولانی را می داد، خاطرنشان کرد: ما تا چه زمانی باید چوب این قضاوت های ضعیف را بخوریم و داورها باید از حداقل ها برخوردار باشند و دست کم ۲ تا روپایی زده باشند.
    سرمربی ملوان بندر انزلی با بیان این که داور یک پنالتی برای این تیم نگرفت و پنالتی صبا کاملا اشتباه بود، اظهار داشت: داور بازی مربیان را از روی نیمکت بدون دلیل اخراج کرد و واقعا داورها سرنوشت تیم ها را به گونه دیگری رقم می زنند.
    وی توجیه کم تجربگی داوران و تلاش برای توسعه و پیشرفت داوری را دلیل مناسبی برای به کارگیری داوران پراشتباه ندانست و گفت: به طور حتم تیم ملوان بندر انزلی از مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال است و امیدواریم با بهتر شدن شرایط داوری بتوانیم به اهداف خود دست یابیم.
    دیدار ۲ تیم فوتبال صبای قم و ملوان بندر انزلی در هفته چهارم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور که در ورزشگاه یادگار امام(ره) قم برگزار شد، با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.