شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تنها در سایه همدلی است که مطالبات مردم دیده می‌شود/ لاهیجان مستعد سرمایه گذاری در زمینه گردشگری است
    07 تیر 1395 - 12:40
    شناسه : 8352
    0

    نشست مشترک اعضای شورای اسلامی شهر با دکتر نیکفر نماینده مردم شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی برگزار شد. به گزارش بامردم، جواد نجار تمیزکار در این نشست، با تأکید بر ضرورت تعامل نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر، افزود : نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و شوراها […]

    پ
    پ

    نشست مشترک شورای اسلامی شهر با دکتر ذبیح نیکفر نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل + تصاویر (5)

    نشست مشترک اعضای شورای اسلامی شهر با دکتر نیکفر نماینده مردم شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

    به گزارش بامردم، جواد نجار تمیزکار در این نشست، با تأکید بر ضرورت تعامل نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر، افزود : نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و شوراها هر دو منتخبین مردم هستند و ارتباط مستقیم با مردم دارند ؛یکی در سطح ملی و دیگری در سطح محلی.
    نایب رییس شورای شهر گفت : شکی نیست که باید بین نمایندگان مردم در مجلس شورای‌اسلامی و شوراها ارتباط خوبی وجود داشته باشد ؛ چرا که این ارتباط در نهایت منجر به حل بسیاری از مشکلات شهروندان و شهرها خواهد شد.
    وی اظهار داشت: تنها در سایه همدلی است که مطالبات مردم دیده می‌شود .
    تمیزکارافزود: شوراهای اسلامی شهر می توانند با انعکاس مشکلات و خواسته های کلان و ملی مردم به نمایندگان، در جهت تحقق خواسته ها و رفع مشکلات ، راهگشا باشند.
    نایب رییس شورای اسلامی شهر با تفکیک خواسته های مردم در دو حوزه ملی و محلی، افزود: بخش اعظمی از خواسته های مردم در حوزه های شهر و روستا با حمایت نماینده و با اختیارات قانونی که قانونگذار برای شوراهای شهر و روستا گذاشته به دست شوراها قابل حل است و انتظار اصلی مردم از نمایندگان مجلس در زمینه تقنین و نیز رایزنی های قابل اعتنا در زمینه های جذب منابع مالی ملی ،جذب سرمایه گذار ، توجه دادن قوه مجریه در خصوص اختصاص منابع مختلف در دستگاه های اجرایی و … است و امیدواریم با تلاش نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به این مهم دست یابیم. جواد نجار تمیزکار توجه به حوزه گردشگری را در توسعه و پیشرفت شهرو شهرستان لاهیجان ، حائز اهمیت عنوان و افزود : از آنجا که لاهیجان با داشتن جاذبه های طبیعی و آثار تاریخی ، مستعد سرمایه گذاری در زمینه گردشگری است ، می توان سرمایه گذاران را در این زمینه جذب نمود.
    وی از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خواستار حمایت در زمینه جذب سرمایه گذاران و رونق صنعت گردشگری شد .
    تمیزکاردر پایان با اشاره به همدلی بین مسوولین لاهیجان، افزود: در سایه همدلی و تعامل بین مسوولین است که این شهر همواره زبانزد بوده و مدیریت شهری لاهیجان همواره سعی دارد تا این همدلی ها را جهت رضای مردم که یقیناً رضای خداوند متعال را در پیش دارد ، افزایش دهد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.