شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • حمله بی سابقه ۲۰:۳۰ به حامد همایون، امید حاجیلی و خواننده‌های پاپ!
    12 شهریور 1396 - 22:08
    شناسه : 83533
    0

    بخش خبری ۲۰:۳۰ با پخش گزارشی، انتقادهای بی سابقه‌ای روانه برخی خواننده‌های پاپ کرد. به گزارش «بامردم»،  شنبه ۱۱ شهریور ماه ۱۳۹۶ بخش خبری ۲۰:۳۰ که عموماً رویکردی انتقادی نسبت به جریان‌های غیر وابسته به فضای سیاسی دارد، در اقدامی عجیب و انتقاد برانگیز فضای فعلی موسیقی پاپ را سخیف دانست و با پخش قسمت‌هایی […]

    پ
    پ

    بخش خبری ۲۰:۳۰ با پخش گزارشی، انتقادهای بی سابقه‌ای روانه برخی خواننده‌های پاپ کرد.

    20 30 - حمله بی سابقه ۲۰:۳۰ به حامد همایون، امید حاجیلی و خواننده‌های پاپ! -

    به گزارش «بامردم»،  شنبه ۱۱ شهریور ماه ۱۳۹۶ بخش خبری ۲۰:۳۰ که عموماً رویکردی انتقادی نسبت به جریان‌های غیر وابسته به فضای سیاسی دارد، در اقدامی عجیب و انتقاد برانگیز فضای فعلی موسیقی پاپ را سخیف دانست و با پخش قسمت‌هایی از کنسرت‌های امید حاجیلی و حامد همایون به فضای شاد این اجراها حمله کرد.

    در بخشی از این گزارش جهت دار، قسمت‌هایی از کنسرت امید حاجیلی، حامد همایون، فرزاد فرزین، رضا یزدانی و چند خواننده دیگر با شطرنجی شدن صورت‌های آن‌ها پخش شد. اتفاقی مشابه پخش گزارش از بازداشت بزهکاران و مجرمان که واکنش تند اهالی موسیقی را به دنبال داشته است. از دیگر نکات عجیب در این گزارش می‌توان به صحبت‌های حامی و چنگیز حبیبیان اشاره کرد که خواستار نظارت بیشتر در حوزه موسیقی شدند و این در حالی است که حامی طی سال‌های اخیر بارها انتقادهای تندی علیه خط قرمزها و چارچوب‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دفتر موسیقی داشته است.

    اما این گزارش خبری به همین جا ختم نشده و حتی طرز لباس پوشیدن خواننده‌هایی مثل رضا یزدانی، فرزاد فرزین و مهدی مدرس را با انتقادهایی تند همراه کرد و بی آن‌که در نظر بگیرد نهاد ناظر بر این اتفاقات وزارت ارشاد و دفتر موسیقی هستند. پیش بینی می‌شود با پخش این گزارش، طی روزهای آتی واکنش‌های بسیاری از مسئولان نهادهای فرهنگی و هنرمندان شاهد باشیم.

    رسانه نوا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.