سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41419 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • فضای مجازی، فرصتی برای اشتغال
    12 شهریور 1396 - 23:25
    شناسه : 83535
    0

    امیدوارم باشیم که با توسعه زیر ساخت های فضای مجازی ، فرصتی تازه برای کسب و کار و اشتغال مردم به ویژه جوانان ایجاد شود. می توان فضای مجازی را، فرصت بزرگی برای نظام، دولت و مردم تلقی کرد و با ساماندهی درست، بهره برداری مفیدی از آن داشت. بامردم | مجید فلاح شجاعی: یادمان […]

    پ
    پ

    امیدوارم باشیم که با توسعه زیر ساخت های فضای مجازی ، فرصتی تازه برای کسب و کار و اشتغال مردم به ویژه جوانان ایجاد شود. می توان فضای مجازی را، فرصت بزرگی برای نظام، دولت و مردم تلقی کرد و با ساماندهی درست، بهره برداری مفیدی از آن داشت.

    فلاح شجاعی - فضای مجازی، فرصتی برای اشتغال - اشتغال

    بامردم | مجید فلاح شجاعی: یادمان نمی رود روزهایی را که بازی شطرنج جرم محسوب می شد! نگاه کردن به فیلم با دستگاه ویدئو جرم بود و با نامه قضایی به خانه های مردم می رفتند و دستگاه ویدئو و هر چه فیلم در منزل بود را می بردند!
    مدیریت های دولتی و قضایی خیلی عجیب بود و نمی دانم تاریخ در باره تند رویهای دستگاه قضا و انتظامی آن سال ها، چگونه قضاوت خواهد کرد!
    در چند ساله اخیرفضای مجازی گسترش یافت، پای شبکه های اجتماعی به کشورمان باز شد ، ابتدا مقابله و فیلتر، آنگاه نگاهی واقع بینانه به فرصتی که می تواند برای جامعه مفید باشد. در این میان، دولت یازدهم تلاش فراوانی برای ساماندهی فضای مجازی کرد .
    خیلی از مدیران و شخصیت های سیاسی و مذهبی، هنوز هم با این تکنولوژی جهانی مشکل دارند و تلاش می کنند جلوی گسترش آن را بگیرند! اما این روزها دیگر نمی توان فضای مجازی و شبکه های اجتماعی را نادیده گرفت.
    دولت دوازدهم هم می داند که توسعه فضای مجازی می تواند باعث اشتغال زایی شود. بر همین اساس برنامه های متنوع و اساسی در این زمینه دارد.
    مهندس آذری جهرمی وزیر جوان دولت دوازدهم در جلسه معارفه خود گفت:« در آغاز کار شبکه پهن باند به مجموعه اضافه می‌شوند که سند توسعه حوزه ICT است و بخش اعظم آن به عهده زیرساخت، مخابرات و اپراتورهاست که امیدواریم با دانش و پشتکار مدیران و کارکنان این بخش‌ها محقق شود.»
    بدون شک ایران یکی از گران ترین اینترنت های دنیا را دارد، مردم هزینه های زیادی برای استفاده از اینترنت می دهند. چه در فضای اینترنت های خانگی، اداری و چه در اینترنت گوشی .
    یکی از حرف های امیدوار کننده جوان ترین وزیر کابینه دوازدهم، کاهش قیمت اینترنت است.
    امیدوارم باشیم که با توسعه زیر ساخت های فضای مجازی ، فرصتی تازه برای کسب و کار و اشتغال مردم به ویژه جوانان ایجاد شود. می توان فضای مجازی را، فرصت بزرگی برای نظام، دولت و مردم تلقی کرد و با ساماندهی درست، بهره برداری مفیدی از آن داشت.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.