×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

آرمان پور یاسری خزانه دار شورا لاهیجان 1 - هرگونه اقدامی در خصوص نوسازی حمل و نقل درون شهری باید با تعامل و همکاری رانندگان صورت گیرد - آرمان پوریاسری

خزانه دار شورای اسلامی شهر لاهیجان گفت: هرگونه اقدامی در خصوص نوسازی حمل و نقل درون شهری باید با تعامل و همکاری رانندگان صورت گیرد.

آرمان پوریاسری در چهارمین جلسه شورای شهر لاهیجان با اشاره به مشکلات موجود در شبکه حمل ونقل درون شهری لاهیجان و فرسوده بودن خودروها، بر ضرورت نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی تأکید نمود . وی خاطر نشان ساخت : هرگونه اقدامی در این حوزه باید با تعامل و همکاری رانندگان زحمتکش حمل و نقل عمومی و بررسی همه جانبه مسائل و مشکلات موجود صورت گیرد.
وی تجمع بیش از حد خودروهای تاکسی در ایستگاه ها راکه در بسیاری نقاط باعث ایجاد ترافیک می گردد و همچنین عدم امکان استفاده شهروندان از تاکسی در فواصل بین ایستگاهی را از دغدغه های شهروندان عنوان نمود .
آرمان پوریاسری به نزدیک شدن فصل بازگشایی مدارس اشاره و خواستار تسریع در عملیات اجرایی و تکمیل پل فرهنگیان شد.

مهندس پوریاسری ضمن آرزوی سلامتی برای احدی از پرسنل آتش نشانی ، از شهرداری لاهیجان خواست نهایت مساعدت با وی را داشته باشد.

رضا نصرتی - هرگونه اقدامی در خصوص نوسازی حمل و نقل درون شهری باید با تعامل و همکاری رانندگان صورت گیرد - آرمان پوریاسری

 رضا نصرتی : تأکید بر پرداخت کسورات بیمه بازنشستگان و انجام بیمه تکمیلی کارکنان

رضا نصرتی دیگر عضو شورای شهرلاهیجان ضمن تسلیت به مردم شریف هرمزگان و ابراز همدردی با خانوده دانش آموزان حادثه اخیر ، به مشکلات عدم پرداخت کسورات بیمه بازنشستگان و همچنین نداشتن بیمه تکمیلی پرسنل و پیامدهای بعدی آن اشاره و افزود : با توجه به اینکه تعداد زیادی از پرسنل خدوم شهرداری به دلیل نوع کارشان در معرض انواع بیماریها بوده و داشتن بیمه تکمیلی می تواند در مواقع لزوم کمک بسزایی به آنان کند، خواستار تمهیدات لازم در این زمینه شد .
وی از سرپرست شهرداری خواست نماینده ای جهت عیادت از احدی از پرسنل آتش نشانی که هم اکنون در بیمارستان بستری بوده ، معرفی تا نسبت به رفع نیازها و مایحتاج ضروری وی و خانواده اش اقدام لازم صورت گیرد.
رضا نصرتی با اشاره به اجرای پل فرهنگیان خواستار کارشناسی لازم درخصوص آبراهه هدایت آبهای سطحی این پل بمنظور جلوگیری از آبگرفتگی آن در هنگام بارندگی شد .
وی همچنین به عدم تمدید قراردادهای مربوط به سایت های BTS مخابرات و کیوسک بانک شهر اشاره و اظهار داشت : ضمن استعلام از شهر های همجوار و چگونگی عملکرد دیگر شهر ها همجوار در این قبیل قراردادها ، از هرگونه تضییع حق و حقوق شهرداری جلوگیری گردد .
رضا نصرتی در ادامه خواستار بررسی قراردادهای شرکت تأمین نیروی شهرداری و رعایت موارد قانونی در متن این قراردادها شد .

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.