چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نوسازی ناوگان فرسوده حمل و نقل رضایت مردم و مسافرین را به دنبال خواهد داشت
    13 شهریور 1396 - 22:12
    شناسه : 83741
    0

    چهارمین جلسه شورای شهر لاهیجان با حضور سرپرست شهرداری لاهیجان ، مدیر کل گمرک منطقه آزاد انزلی ، هیئت همراه و مدیر عامل اتحادیه های تعاونی تاکسیرانی استان گیلان بمنظور امکان سنجی استفاده از خودروهای منطقه آزاد انزلی در حمل و نقل عمومی و امور موتوری شهرداری و تجهیز ماشین آلات مورد نیاز آتش نشانی […]

    پ
    پ

    چهارمین جلسه شورای شهر لاهیجان با حضور سرپرست شهرداری لاهیجان ، مدیر کل گمرک منطقه آزاد انزلی ، هیئت همراه و مدیر عامل اتحادیه های تعاونی تاکسیرانی استان گیلان بمنظور امکان سنجی استفاده از خودروهای منطقه آزاد انزلی در حمل و نقل عمومی و امور موتوری شهرداری و تجهیز ماشین آلات مورد نیاز آتش نشانی برگزار شد .

    حجت طیران نایب رییس شورا لاهیجان - نوسازی ناوگان فرسوده حمل و نقل رضایت مردم و مسافرین را به دنبال خواهد داشت - حجت طیران

    حجت طیران : تأکید بر نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و موتوری شهرداری با کیفیت و بهره وری بالاتر

    نائب رئیس شورای شهر لاهیجان با بیان اینکه ناوگان مناسب حمل و نقل عمومی یکی از مهم ترین زیرساخت های خدماتی یک شهر است افزود : نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی قطعا از حقوق شهروندی مردم محسوب می شود و باید پیگیری های لازم در این زمینه انجام شود. وی گفت : زمانی که ناوگان فرسوده نوسازی شود، رضایت مردم و مسافرین را به دنبال خواهد داشت.

    دکترحجت طیران اعطای تسهیلات ویژه بمنظور رضایت رانندگان را با اهمیت خواند و بر این مهم تأکید نمود.
    نائب رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان با اشاره به وصول تعداد 12 مورد رزومه افرادی که تمایل به تصدی سمت شهردار لاهیجان را دارند اظهار داشتند ، اولویت های شورای اسلامی شهر لاهیجان از جمله ارائه برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت درفراخوان مشخص شده که متأسفانه برخی متقاضیان توجه لازم را به موارد اشاره شده نداشته اند .
    وی در همین راستا افزود : خوشبختانه در رزومه های ارائه شده افرادی با سابقه اجرایی ، مدیریتی و شهرداران سابق نیز به چشم می خورد که پس از پایان فرصت اعلام شده گزینه های نهایی بصورت تخصصی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
    وی با اشاره به بیماری احدی از پرسنل آتش نشانی ( فرهاد علیپور) ضمن آرزوی شفای عاجل برای وی ، از سرپرست شهرداری لاهیجان خواست ضمن توجه لازم به این عزیز ، رفع نیازها و مایحتاج وی را در اولویت قرار دهد.

    شیخ شعربافان - نوسازی ناوگان فرسوده حمل و نقل رضایت مردم و مسافرین را به دنبال خواهد داشت - حجت طیران

    محسن شیخ شعربافان : استفاده از خودروهای منطقه آزاد انزلی در بهبود وضعیت ناوگان حمل ونقل عمومی لاهیجان مؤثر خواهد بود

    محسن شیخ شعربافان دیگر عضو شورای شهر با بیان اهمیت توجه به رفاه حال شهروندان و ارتقاء سطح کیفی ارائه خدمات در حوزه شهری ، افزود : شهر لاهیجان همواره بعنوان شهری گردشگری مطرح بوده و در اقصی نقاط کشور یکی از مقصدهای مسافرین و گردشگران است .
    وی با تأکید بر لزوم افزایش روزافزون جاذبه های گردشگری در شهر لاهیجان ، توجه به زیرساخت های لازم از جمله نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی را حائز اهمیت عنوان نمود و افزود : استفاده از خودروهای منطقه آزاد قطعاً در بهبود وضعیت ناوگان حمل ونقل عمومی مؤثر خواهد بود و امیدوارم با رایزنی و مذاکراتی که در جریان است این مهم که از دغدغه های شهروندان است مرتفع گردد .
    وی با قدردانی از اقدامات خوب سرپرست شهرداری و ایجاد آرامش در مدت کوتاه فعالیت وی ، اظهار داشت : عملکرد خوب شهرداری لاهیجان در این مدت اخیر بویژه در حوزه تنظیف شهر کاملاً در سطح شهر مشهود است .

    وی از سرپرست شهرداری لاهیجان خواست با توجه به درپیش بودن فصل بازگشایی مدارس ، تمهیدات لازم بمنظور پرداخت تعدادی از مطالبات پرسنل و همچنین مدیریت درخصوص پرداخت بیمه و کسورات قانونی را مد نظر قرار دهند .
    در ادامه جلسه مهندس گرشاسبی مدیر گمرک و ترانزیت منطقه آزاد انزلی و هیأت همراه توضیحاتی را در خصوص نوع خودروها، میزان وام ، شرایط بیمه خودرو و تأمین اجتماعی بیان نمود.
    سپس از سوی مدیرعامل سازمان حمل و نقل ،آتش نشانی و نمایندگان تاکسی بی سیم لاهیجان مطالبی مطرح شد و مقرر گردید موضوع بمنظور بررسی بیشتر بصورت کارشناسی در جلسات تخصصی آتی مورد رسیدگی قرار گیرد .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.