چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41343 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • برپایی نمایشگاه توانمندی های جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان
    25 اسفند 1394 - 23:29
    شناسه : 838
    0

    استاندار گیلان در بازدید از چند واحد تولیدی در ارمنستان برپایی نمایشگاه تجاری- صنعتی جمهوری اسلامی ایران با اولویت استان گیلان را در این کشور پیشنهاد داد . به گزارش «با مردم» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان دکتر نجفی  ظهر امروز در ادامه برنامه های سفر به جمهوری ارمنستان که جمعی از […]

    پ
    پ

    استاندار گیلان در بازدید از چند واحد تولیدی در ارمنستان برپایی نمایشگاه تجاری- صنعتی جمهوری اسلامی ایران با اولویت استان گیلان را در این کشور پیشنهاد داد .

    به گزارش «با مردم» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان دکتر نجفی  ظهر امروز در ادامه برنامه های سفر به جمهوری ارمنستان که جمعی از اعضای اتاق بازرگانی و بخش خصوصی گیلان وی را همراهی می‌کنند از چند شرکت تولیدی گل و گیاهان زینتی، آب معدنی و گردشگری استان آرارات بازدید کرد.

    وی در این بازدیدها با بیان اینکه هدف از این سفر مذاکره درخصوص توسعه روابط بین استانها در زمینه‌های توسعه گردشگری، سرمایه‌گذاری‌های مشترک، همکاریهای شیلاتی بوده است گفت : باتوجه به پتانسیل‌های ویژه کشور ارمنستان، چشم انداز مراودات اقتصادی بین دو کشور نسبت ارزیابی می‌شود و سطح ارتباطات تجاری بین گیلان و استان‌های ارمنستان در حال افزایش است.

    استاندار گیلان آشنایی هر چه بیش‌تر بخش خصوصی دو کشور برای بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در گیلان و آرارات را مهم عنوان کرد و برگزاری همایش آشنایی با فرصت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری در استان گیلان و برپایی نمایشگاه تجاری- صنعتی جمهوری اسلامی ایران با اولویت استان گیلان با هدف معرفی توانمندی‌های تولید- فرآوری در ارمنستان را پیشنهاد داد .

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.