×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

عضو شورای شهر لاهیجان واگذاری پارکینگ های عمومی سطح شهر را اقدامی غیر کارشناسی عنوان و خواستار فسخ قراردادهای پارکینگ های سطح شهر و تصدی امور آنها از طریق سازمان حمل و نقل شد.

فرشید فقیه شجاعی - واگذاری پارکینگ های عمومی سطح شهر اقدامی غیر کارشناسی بود - ghid[hk

فرشید فقیه شجاعی در جلسه شورای شهر لاهیجان به اشاره اقدامات سرپرست شهرداری ، افزود : در روزهای اخیرشاهد اقدامات خوب و تحولاتی جدید در سطح شهر لاهیجان بودیم . وی با قددرانی از مسئول امور شهر و نیروهای زحمتکش خدمات شهر ، خواستار دقت نظر بیشتر در خصوص تنظیف حاشیه استخر شد .

شجاعی با بیان اینکه جمع ‌آوری زباله از جمله کارهایی است که خطرات فراوانی را به همراه دارد، افزود: لباس کار مخصوص، کفش و دستکش مناسب و ماسک استاندارد از امکاناتی محسوب می ‌شود که باید کارگران خدمات شهری از آن بهره‌مند شوند و این در حالی است که بسیاری از شاخص‌ های ایمنی و بهداشت کارگران شاغل در امر جمع‌آوری، حمل و دفع زباله از وضعیت مناسبی برخوردار نیست.

وی با تأکید بر رعایت حفظ ایمنی کارگران خدمات شهری از مسئول امور شهر خواست همواره ایمنی کارگران را مد نظر قرار دهد .
فقیه شجاعی به اقدامات سد معبر شهرداری اشاره و بر لزوم برنامه ریزی در این حوزه تأکید نمود .
مهندس شجاعی واگذاری پارکینگ های عمومی سطح شهر را اقدامی غیر کارشناسی عنوان و خواستار فسخ قراردادهای پارکینگ های سطح شهر و تصدی امور آنها از طریق سازمان حمل و نقل شد .

وی افزود: پارکینگهای سطح شهر در گذشته با تصدی گری سازمان حمل ونقل عایدات خوبی برای شهرداری داشتند که واگذاری غیراصولی و طویل المدت آنها قطعاً بر ضرر شهرداری خواهد بود.
وی همچنین به فسخ قرارداد زیپ لاین به دلیل عدم ایفای تعهدات پیمانکار مجری آن اشاره و با توجه به موقعیت ویژه این پروژه هرگونه تصمیم گیری آتی را مستلزم هماهنگی با شورا عنوان نمود.
فرشید فقیه شجاعی در ادامه خواستار بررسی تعهدات پیمانکار مجری چمن مصنوعی و پیگیری انجام صحیح تعهدات پیمانکار آن شدند .
وی به وجود نواقصی در عملیات اجرایی پیمانکار مجری خانه کشتی اشاره و خواستار بررسی دقیق کارشناسان واحد عمران و تطبیق شرایط پیمان با عملکرد پیمانکار و اعمال موارد قانونی در حسن انجام کار پیمانکار مربوطه شد .
وی در خصوص نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و موتوری شهرداری لاهیجان ، گفت : همواره از نوسازی ناوگان حمل و نقل بویژه استفاده از خودروهای منطقه آزاد در جهت رفاه حال شهروندان استقبال می کنیم و هدف ما همواره رضایتمندی شهروندان است .
فقیه شجاعی ضمن آرزوی شفای عاجل برای پرسنل آتش نشانی ، از توجه ویژه سرپرست شهرداری به امور پرسنل شهرداری قدردانی نمود.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.