شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • روحانی جلوتر از ما پیگیر برخی مسائل است | باید بررسی شود که چرا یک دهیار کوله‌بری می‌کند
    14 شهریور 1396 - 12:29
    شناسه : 83903
    0

    سخنگوی دولت با اعلام اینکه مواضع رییس جمهور در مساله حصر صریح، شفاف و قاطعانه در شورای عالی امنیت ملی اعلام شد از دبیر شورا تقاضا کرد در این مساله اطلاع رسانی کند. به گزارش «بامردم» به نقل از ایسنا و ایلنا، محمدباقر نوبخت درباره مباحث مطرح شده در جلسه شورای عالی امنیت ملی در […]

    پ
    پ

    سخنگوی دولت با اعلام اینکه مواضع رییس جمهور در مساله حصر صریح، شفاف و قاطعانه در شورای عالی امنیت ملی اعلام شد از دبیر شورا تقاضا کرد در این مساله اطلاع رسانی کند.

    2 - روحانی جلوتر از ما پیگیر برخی مسائل است | باید بررسی شود که چرا یک دهیار کوله‌بری می‌کند - نوبخت

    به گزارش «بامردم» به نقل از ایسنا و ایلنا، محمدباقر نوبخت درباره مباحث مطرح شده در جلسه شورای عالی امنیت ملی در موضوع حصر گفت: در جلسه شورای عالی امنیت ملی رئیس جمهور مواضع صریح، شفاف و قاطعانه گرفتند، از دبیر شورا میخواهم آنچه تشخیص میدهد درباره جلسات شورای عالی امنیت ملی اطلاع رسانی کند چون مباحث در این جلسه مباحث امنیتی است.

    وی ادامه داد:مشکل حصر باید حل شود همه موضع دولت را می دانید، بگذارید این مساله از طریق مسیر خود پیش برود، باید بتوانیم زمینه ای فراهم شود تا این مشکل حل شود.

    نوبخت خاطرنشان کرد:جایگاه رفیع رهبری برای ما محترم و امنیت کشور برای ما مهم است، اجازه بدهید این مساله از طریق روش منطقی دنبال شود، اطلاع رسانی درباره تصمیمات شورای عالی امنیت ملی را به دبیر این شورا واگذار کنیم.

    سخنگوی دولت خاطرنشان کرد:حصر تصمیم شورای عالی امنیت ملی و پیش از دولت روحانی بوده است.

    وی همچنین در این نشست خبری اعلام کرد : در سه ماه اول سال، ۹۲۰ هزار نفر جدید وارد بازار کار شدند که برای ۷۰۳هزار نفر شغل فراهم کردیم.

    نوبخت همچنین خاطرنشان کرد: از اول سال ۸میلیون و ۸۳۴هزار تن گندم به مبلغ ۱۱هزار و ۵۴۶میلیارد تومان خریداری کردیم که ۷هزار و ۵۸۰ میلیارد تومان به کشاورزان پرداخت کرده ایم و مابقی در دست پرداخت است.

    سخنگوی دولت در ادامه اعلام کرد: شورای اقتصاد مجوز سرمایه گذاری برای بیمارستان ۷۲۳ تخت خوابی تبریز به مبلغ ۲۰۳میلیون یورو، بیمارستان ۱۳۷۴ تختخوابی نمازی شیراز به مبلغ ۴۰۶میلیون یورو و بیمارستان هزار تختخوابی رجایی تهران ۴۱۵به مبلغ میلیون یورو را صادر کرد که اگزین بانک کره جنوبی در این بیمارستان ها سرمایه گذاری کرد.

    وی افزود :مجوز سرمایه گذاری به مبلغ ۲۰۰میلیون یورو نیز برای آب رسانی به دشت ایذه و باغملک توسط بانک های اروپایی در شورای اقتصاد به تصویب رسید.

    تعمهیدات سفر رئیس‌جمهور به نیویورک انجام شده است

    وی در پاسخ به سوالی درباره سفر رئیس‌جمهور به نیورک گفت: کاملا مشخص نیست اما تعمهیدات سفر انجام شده است اجازه دهید به وقتش صحبت کنیم.

    روحانی جلوتر از ما پیگیر برخی مسائل است

    رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره اولین سخنرانی تلویزیونی رئیس‌جمهور بعد از انتخابات و انتقادهای به آن گفت: رئیس‌جمهور پیگیر مطالبات مردم است و به نظرم رئیس‌جمهور مطالب خوبی را بیان کردند ایشان در برخی از موارد حتی جلوتر و پیگیرتر از ما هستند.

    وی در خصوص سرمایه‌گذاری خارجی گفت: نسبت به دوره قبل جهش بیشتری داشته‌ایم، بانک‌های بزرگ هم قراردادهای خودشان را دارند و به دنبال توانمندی کار هستند. اما به یاد داشته باشید امروز دیگر از تحریم‌های آمریکا خبری نیست.

    امروز بیش از یک میلیون بشکه نفت می‌فروشیم

    نوبخت در ادامه افزود: ما باید حقوق کارمندان دولت را از دو محل پرداخت کنیم؛ نفت و یا سرمایه‌گذاری که امروز ما بیشتر از یک میلیون بشکه می‌فروشیم. زمان تحریم یادتان هست که کمتر از یک میلیون بشکه می‌فروختیم و کشتی‌های ما هم بیمه نبودند اما امروز اروپا رو به روی آمریکا قرار می‌گیرد و ما کارمان را انجام می‌دهیم و اتفاقی هم نیفتاده است. گرچه همین رفتارها خوراک می‌شود برای برخی از جریان‌های داخلی که بگوییم اتفاقی نیفتاده است.

    تیراندازی هنگ مرزی بانه به ۲ کوله‌بر را پیگیری می‌کنیم

    سخنگوی دولت در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا درباره حادثه تیراندازی هنگ مرزی بانه که منجر به کشته شدن دو کوله‌بر شد، گفت: اطلاعات دقیقی درباره این موضوع ندارم اما قطعا پیگیری‌های لازم را در دولت انجام می‌دهیم.

    وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که وزارت کشور قرار بود کوله‌بران را سامان‌دهی و سازمان‌دهی کند این طرح در چه مرحله‌ای است و پاسخ شما به نقدهای که به وزارت کشور در این خصوص وارد می‌شود چیست، عنوان کرد:  وزارت کشور طرح سامان‌دهی و سازمان‌دهی کوله بران را در هیات دولت ارائه داد که تا حدودی ما را قانع کرد تا کسانی که از این طریق ارتزاق می‌کنند به کارشان ادامه دهند.

    باید بررسی شود که چرا یک دهیار کوله‌بری می‌کند

    سخنگوی دولت تاکید کرد: حساب این افراد جدا از کسانی است که از این مطلب سود می‌برند ، اما این که چرا یک دهیار کولبری می‌کند باید تحقیق کنیم که چنین اتفاقی چرا افتاده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.