×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

نماینده رودسر

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی گفت: ۶۰ میلیارد تومان از مطالبات چایکاران از هفته آینده بتدریج پرداخت می شود.

به گزارش بامردم، اسدالله عباسی در مراسم افتتاح و بهره برداری از کارخانه چایسازی ماندگار شمال در روستای خسادان علیا رحیم آباد با بیان اینکه اینکه امسال بودجه لازم برای پرداخت مطالبات چایکاران دیر ابلاغ شد، اظهار کرد: به دلیل اختلالات پیش آمده  وزیر جهاد کشاورزی به مجلس فراخوانده شد و دو بار تذکر گرفت.

وی با بیان اینکه در مجلس دهم مصمم هستیم برای مسئله چای راهکاری اساسی اندیشیده شد، افزود: ۶۰ میلیارد تومان از مطالبات چایکاران از هفته آینده بتدریج پرداخت می شود.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برای افتتاح این واحد تولیدی ۱۵۰ میلیارد ریال از سوی سرمایه گذار بخش خصوصی سرمایه گزاری شده است افزود: این کارخانه چایسازی زمینه اشتغال ۱۵ نفر بصورت مستقیم و ۲۰۰ نفر بصورت غیر مستقیم را ایجاد کرده است.

عباسی افزود: این وحد تولیدی چای ارگانیک تولید می کند و دنیا همین را می طلبد.

وی با تاکید براینکه چای سنواتی نباید در چرخه مصرف قرار گیرد، گفت: استفاده از چای سنواتی به اقتصاد کشور ضرر می رساند و باعث می شود سرمایه گذاران جدیدی که وارد این عرصه شده اند آسیب بببند.

کاسپین
انتهای خبر/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.