×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

دکتر جمالی

نماینده رودبار از وضعیت بد اشتغال در رودبار خبر داد.

به گزارش بامردم، منوچهر جمالی با اشاره به احداث چهار نیروگاه جدید برق در کشور اظهار کرد: یکی از نیروگاه‌های مذکور در رودبار احداث می‌شود.

وی به آماده بودن زیرساخت‌های احداث نیروگاه سیکل ترکیبی در محوطه نیروگاه جدید رودبار اشاره کرد و افزود: مجوزهای زیست‌محیطی برای احداث نیروگاه مذکور وجود دارد ضمن اینکه گاز و آب مصرفی نیروگاه تامین شده است.

*شرایط بسیار بد اشتغال در رودبار

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه وضعیت اشتغال در رودبار از شرایط بسیار بدی برخوردار است، تصریح کرد: فرصت‌های شغلی که از گذشته داشتیم را از دست دادیم.

جمالی متذکر شد: در بسیاری از شهرستان‌ها به‌دنبال ایجاد فرصت‌های شغلی جدیدی هستند اما در رودبار فرصت‌های شغلی به دلیل‌های مختلف از دست رفته است.

وی با اشاره به از دست رفتن فرصت‌های شغلی بسیار در معدن سنگ‌رود رودبار، بیان کرد: شرکت فولاد تعطیل شده و بیش از ۲۰۰ نفر از کارکنان آن بیکار شدند.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی به وضعیت کارخانه‌های سیمان و ام.دی.اف در این شهرستان اشاره کرد و گفت: شرکت‌های مختلفی در شهرک صنعتی لوشان نیمه فعال و غیر فعال هستند.

جمالی، فعالیت واحدهای صنعتی موجود در رودبار را به همت مسؤولان گیلان دانست و خاطرنشان کرد: کارخانه سیمان با تدبیر مسؤولان استان فعال است و به کار خود ادامه می‌دهد.

وی به رویکرد دولت و مجلس در برطرف کردن مشکل بیکاری در کشور اشاره کرد و یادآور شد: زیرساخت‌های لازم در رودبار وجود دارد و با کمترین هزینه می‌توانیم فرصت‌های شغلی را در این شهرستان احیا کنیم.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایجاد بسیاری از فرصت‌های شغلی نیازی به هزینه‌های سنگین ندارد، اظهار کرد: زیرساخت‌ها در رودبار آماده است و در این بخش می‌توانیم فعالیت‌های خوبی داشته باشیم و فرصت‌های شغلی جدیدی را ایجاد کنیم.

جمالی به وجود بحران بیکاری در رودبار اشاره کرد و گفت: احیای واحدهای صنعتی و نیمه صنعتی می‌تواند بحران بیکاری در رودبار را برطرف کند.

فارس

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.