شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • هفتم تیر، مهر تأییدی در صحیفه انقلاب برای نیل به اهداف والای نظام است
    07 تیر 1395 - 19:57
    شناسه : 8426
    0

    نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان در پیام مشترکی، هفتم تیرماه را مهر تأییدی در صحیفه انقلاب برای نیل به اهداف والای نظام اسلامی دانستند. به گزارش بامردم، در پیام مشترک آیت الله قربانی و استاندار گیلان آمده است: هرساله ایام تیرماه یادآور خاطرات دردناک از دست دادن بهترین یاران انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است […]

    پ
    پ

    82127899-70824547

    نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان در پیام مشترکی، هفتم تیرماه را مهر تأییدی در صحیفه انقلاب برای نیل به اهداف والای نظام اسلامی دانستند.

    به گزارش بامردم، در پیام مشترک آیت الله قربانی و استاندار گیلان آمده است:

    هرساله ایام تیرماه یادآور خاطرات دردناک از دست دادن بهترین یاران انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است که از یک سو نشانگر عمق سیاهی افکار و اندیشه های دشمنان نظام اسلامی و از یک سو مهر تأییدی در صحیفه انقلاب اسلامی برای نیل به اهداف والای این نظام است.
    در ادامه این پیام مشترک اضافه شده: نامگذاری هفته ای که مزین گشته به سالروز شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران صدیق انقلاب و امام (ره) به عنوان هفته قوه قضاییه، بیانگر رسالت سنگین و دستاوردهای دستگاه قضایی پس از پیروزی انقلاب در مسیر بسط و گسترش حلاوت عدالت در کام مردمان این مرز و بوم بوده که راهبرد اصلی آن بر مبنای احقاق حقوق مظلومان شکل گرفته است.
    نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان در این پیام مشترک گفته اند: بی‌تردید تاکنون قوه‌ قضائیه با بهره جستن از شرع مقدس، نقشی بی بدیل در پاسداری از ارزش‌ها، کرامت انسانی و آزادی های مشروع شهروندان ایفا نموده و در راستای اجرای عدالت گام های موثری برداشته که هفته بزرگ داشت قوه قضائیه، فرصتی مغتنم برای تکریم خادمان و تلاش گران متعهد این عرصه و نیز تبیین اهمیت و جایگاه خطیر دستگاه قضایی در جامعه است.
    آیت الله قربانی و محمدعلی نجفی در خاتمه این پیام مشترک، یاد و خاطره آن مردان سترگ را که سالروز شهادتشان مقارن با لیالی پرفیض قدر و ایام شهادت مولی الموحدین علی (ع) گشته، گرامی داشته و ابراز امیدواری کرده اند که دست اندرکاران و خدمتگذاران خدوم دستگاه قضائی استان با استعانت از خداوند متعال در انجام مسئولیت خطیر تحقق عدالت به عنوان گفتمان برجسته انقلاب اسلامی همواره موفق و سربلند باشند.

    ایرنا

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.