به گزارش بامردم، ماندن یا نماندن مهدی طارمی، مهاجم فصل قبل تیم فوتبال پرسپولیس تهران در این تیم، یکی از  سوژه های مهم این روزهای سرخ های پایتخت است.

پس از  اینکه مذاکرات طارمی با باشگاه یونانی به نتیجه نرسید، آقای گل فصل قبل برای مذاکره با پرسپولیسی ها بر سر تمدید قرارداد، به باشگاه پرسپولیس رفت. بعد از  پایان این جلسه برخلاف ادعای برخی رسانه ها که مدعی شدند طارمی قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید کرده است، اما طرفین هیچ قراردادی را امضا نکردند و مذاکرات به روزهای آینده موکول شد. وکیل طارمی نیز خبر از توافقات اولیه داد ولی تاکید کرد که هنوز  هیچ قراردادی امضا نشده است.

بعد از  آن حرف و حدیث هایی در  خصوص سفر طارمی به ترکیه و احتمال مذاکره با یک تیم ترک مطرح شد  تا اینکه به تازگی خبری مبنی بر  علاقه باشگاه ریزه سپور  برای جذب طارمی منتشر  شد.

اگر  آقای گل فصل گذشته با پرسپولیس تمدید کند که هیچ، اما اگر این اتفاق نیافتد و او طبق اخباری که به گوش می رسد، به باشگاه ترکیه ای ملحق شود، سرخ های پایتخت با مشکل بزرگی در خط حمله خود مواجه خواهند شد. در فصل قبل پرسپولیس دارای سه مهاجم نوک (طارمی، علیپور و بنگستون) بود و بارها و بارها شاهد بودیم که به علت مصدومیت و یا محرومیت، کار  برانکو برای انتخاب گزینه در نوک خط حمله سخت می شد.

اما حال پرسپولیس به جای سه مهاجم، فقط یک مهاجم نوک یعنی علی علیپور  را در  اختیار  دارد و  اگر  طارمی در  پرسپولیس ماندنی نشود، سرخ ها باید هر چه سریع تر  برای جذب یک مهاجم هدف اقدام کنند که البته کار  سختی را نیز در  پیش خواهند داشت زیرا  تقریبا تمام بازیکنان ایرانی در  این پست تیم هایشان را انتخاب کرده اند و تنها شانس پرسپولیسی ها جذب مهاجم خارجی خواهد بود.

اگر  مسئولان باشگاه پرسپولیس در صورت عدم تمدید قرارداد با طارمی، برای پیدا کردن جانشین او سریعا اقدام نکنند، در  فصل پیش رو با در  اختیار  داشتن تنها یک مهاجم نوک، مطمئنا به مشکل خواهند خورد.