سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41418 تعداد نوشته های امروز : 11 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اینترنت ثابت غیر حجمی می‌شود | قیمت اینترنت موبایل بالا نمی‌رود
    15 شهریور 1396 - 21:05
    شناسه : 84471
    0

    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد جواد آذری جهرمی از ارائه اینترنت ثابت غیر حجمی و عدم افزایش قیمت اینترنت موبایل خبر داد. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد جواد آذری جهرمی در حاشیه مرسم ادای احترام به بنیان‌گذار انقلاب اسلامی در حرم مطهر امام خمینی با اشاره به انتشار شایعاتی مبنی بر افزایش قیمت […]

    پ
    پ

    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد جواد آذری جهرمی از ارائه اینترنت ثابت غیر حجمی و عدم افزایش قیمت اینترنت موبایل خبر داد.

    موبایل - اینترنت ثابت غیر حجمی می‌شود | قیمت اینترنت موبایل بالا نمی‌رود - اینترنت ثابت

    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد جواد آذری جهرمی در حاشیه مرسم ادای احترام به بنیان‌گذار انقلاب اسلامی در حرم مطهر امام خمینی با اشاره به انتشار شایعاتی مبنی بر افزایش قیمت اینترنت موبایل گفت: قیمت اینترنت موبایل افزایش پیدا نمی‌کند و تمامی اخبار در این رابطه تکذیب می‌‍شود.

    وزیر ارتباطات با بیان اینکه ارائه اینترنت ثابت به صورت حجمی متوقف می‌شود، عنوان کرد: به زودی اینترنت ثابت به صورت غیر حجمی با اصطلاح نظام تعرفه گذاری اینترنت ارائه می‌شود که به نفع مصرف کنندگان است.

    جهرمی ادامه داد: قیمت اینترنت موبایل در کشور مقرون به صرفه است و ایران در رتبه ۱۰ دنیا قرار دارد اما شرایط تعرفه گذاری اینترنت ثابت مطلوب نیست و باعث شده تا ایران در تعرفه اینترنت ثابت و مصارف خانگی رتبه ۹۰ دنیا را داشته باشد.

    وی افزود: شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنتی نباید به منافع کوتاه مدت فکر کنند و باید از طریق قیمت مقرون به صرفه در ارائه اینترنت ثابت غیر حجمی بتوانند مشتریان بیشتری جذب کنند که در نهایت سودآوری بیشتری برای این شرکت‌ها در پی دارد. همچنین ما مطمئن هستیم که مردم به وزارت ارتباطان و فناوری اطلاعات در راه رسیدن به اینترنت ثابت مطلوب کمک می‌کنند.

    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پایان تصریح کرد: تلاش و دستور کار اصلی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ارائه اینترنت ثابت غیر حجمی و مصارف خانگی و حذف مدل فروش اینترنت حجمی برای اینترنت ثابت است که در ۱۰۰ روز اول دولت دوازدهم نهایی می‌شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.