شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • برخی افراد ۱۰۰ برابر یک فرد عادی حقوق دریافت کرده‌اند
    08 تیر 1395 - 12:11
    شناسه : 8457
    0

    نماینده مردم آستانه و کیاشهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تفاوت برخی از حقوق‌های دریافتی به ۱۰ الی ۱۰۰ برابر حقوق افراد عادی در جامعه رسیده است. به گزارش بامردم، محمدحسین قربانی اظهار داشت: بررسی و پیگیری حقوق‌های دریافتی نامتعارف و غیرقانونی اکنون از دغدغه‌های مقام معظم رهبری و دولت است. نماینده مردم آستانه […]

    پ
    پ

    قربانی1

    نماینده مردم آستانه و کیاشهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تفاوت برخی از حقوق‌های دریافتی به ۱۰ الی ۱۰۰ برابر حقوق افراد عادی در جامعه رسیده است.

    به گزارش بامردم، محمدحسین قربانی اظهار داشت: بررسی و پیگیری حقوق‌های دریافتی نامتعارف و غیرقانونی اکنون از دغدغه‌های مقام معظم رهبری و دولت است.

    نماینده مردم آستانه و کیاشهر در مجلس با اشاره به اینکه تفاوت برخی از حقوق‌های دریافتی به ۱۰ الی ۱۰۰ برابر حقوق افراد عادی در جامعه رسیده است خاطرنشان کرد: نباید تا این اندازه تفاوت بین مردم و برخی مسئولان باشد چون این موضوع باعث دلسردی و شکاف بین مردم و نظام مقدس اسلامی می‌شود.

    قربانی با بیان اینکه مدیران و مسئولان تافته جدا بافته و متمایز از مردم نیستند گفت: اگر دولت با این افراد خاطی برخورد نکند به‌ طور یقین باعث دلسردی مردم و شکاف بین مردم و مسئولان می‌شود و این از موارد بسیار مهمی است که مردم منتظر برخورد با آن و ارائه گزارش مبسوطی در این خصوص هستند.

    وی با اشاره به اینکه هیچ‌کس منکر این نیست که مسئولان و مدیران برای رسیدن به اهداف والا و مقدس نظام اسلامی زحمات بسیاری را متحمل می‌شوند افزود: این یک مسئله عادی و منطقی نیست که شخصی به حق و حقوق قانونی خود راضی نباشد و  ۱۰  یا ۱۰۰ برابر یک کارمند و یا کارگر عادی حقوق بگیرد.

    نماینده مردم آستانه و کیاشهر در مجلس با بیان اینکه این امر باعث می‌شود تا مردم بر این گمان باشند که مسئولان و مدیران فقط به فکر خودشان هستند و تلاشی برای برطرف کردن مشکلات آنها نمی‌کنند اظهار کرد: دریافت این نوع حقوق معطوف به زمان و یا دوره‌ای خاص نیست بلکه این افراد، افرادی بی‌تفاوت و بی‌مسئولیت هستند و امکان حضور این افراد در هر دوره‌ای وجود دارد.

    قربانی با اشاره به فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) که فرمودند «نگذارید این نظام به دست مرفهان بی‌درد بیفتد» خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌های حضرت امام(ره) این بود که این نوع اشخاص به‌دلیل عدم درک از ماهیت فقر هر کاری را انجام می‌دهند.

    وی با بیان اینکه اشرافی‌گری در آرمان و نظام مقدس اسلامی دارای هیچ جایگاه و ارزشی نیست و بسیار امر ناپسندی است گفت: باید جلوی این نوع تفکر و ذهنیت‌ها گرفته شود زیرا هنوز برخی افراد در شهرها و روستاها برای درمان و علاج خود و یا برخی نیز برای معاش روزانه خود دچار مشکل هستند./تسنیم

    انتهای پیام/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.