×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت:‌ نظم و امنیت در ورزشگاه با همکاری تماشاگران فوتبال میسر می شود.

مهرداد مهرگان - نظم و امنيت در ورزشگاه با همكاري تماشاگران فوتبال ميسر مي شود - امنیت
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “مهرداد مهرگان” با اشاره به رویارویی تیم‌های فوتبال پرطرفدار گیلانی در جام حذفی، اظهار داشت:‌ظرفیت ورزشگاه عضدی رشت به عنوان میزبان این مسابقه، به هیچ وجه آمادگی میزبانی از تماشاگران مازاد بر ظرفیت را ندارد.
این مقام انتطامی با اشاره به قرارگرفتن ورزشگاه شهید عضدی رشت در مراحل بازسازی و خارج از دسترس بودن بخشی از سکوهای این استادیوم، تصریح کرد: ورزشگاه سردار جنگل شهرستان رشت هنوز مهیای برگزاری بازی‌ها نشده و مسابقه سپیدرود و ملوان عصر شنبه در ورزشگاه عضدی برگزار خواهد شد.
وی همکاری تماشاگران فوتبال در رشت وانزلی با پلیس را مثبت ارزیابی کرد و افزود: با توجه به محدودیت ورزشگاه، به تماشاگران توصیه می‌کنیم مسابقه را از منزل تماشا کنند.
جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان با تاکید بر اینکه هوادارانی از انزلی نیز برای تماشای این مسابقه به رشت سفر خواهند کرد، خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت مسابقه و نگاه کشوری که به این دیدار وجود دارد، نظم و امنیت در ورزشگاه با همکاری تماشاگران فوتبال میسر می شود.
سرهنگ مهرگان با اشاره به برگزاری مسابقه در یک روز تعطیل، اظهار داشت: تماشاگران از آوردن خودروهای شخصی به محدوده ورزشگاه عضدی خودداری کنند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه خارج از مستطیل سبز هیچ مشکلی میان مردم رشت و انزلی وجود ندارد و همه برادروار در کنار هم زندگی می‌کنند، خاطرنشان کرد: رعایت هنجارها، رعایت اخلاق و پرداختن به تیم خودی، برای پرهیز از حواشی ضروری به نظر می‌رسد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.