شنبه, ۲۵ فروردین , ۱۴۰۳ Saturday, 13 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41291 تعداد نوشته های امروز : 18 تعداد دیدگاهها : 2368×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نفت در تهران ماند/ برنده دوم مزایده جای ملوان را گرفت
    08 تیر 1395 - 14:06
    شناسه : 8466
    0

    بعد از اعتراض‌ها به انتقال باشگاه نفت به انزلی و منتفی شدن واگذاری امتیاز باشگاه نفت تهران به باشگاه ملوان، کمیته سه نفره واگذاری این باشگاه در تازه‌ترین تصمیم خود با واگذاری این تیم به برنده دوم مزایده موافقت کرده است.  به گزارش بامردم، بعد از اعتراض‌ها به انتقال باشگاه نفت به انزلی و منتفی […]

    پ
    پ

    نفت-تهران-250x172

    بعد از اعتراض‌ها به انتقال باشگاه نفت به انزلی و منتفی شدن واگذاری امتیاز باشگاه نفت تهران به باشگاه ملوان، کمیته سه نفره واگذاری این باشگاه در تازه‌ترین تصمیم خود با واگذاری این تیم به برنده دوم مزایده موافقت کرده است. 

    به گزارش بامردم، بعد از اعتراض‌ها به انتقال باشگاه نفت به انزلی و منتفی شدن واگذاری امتیاز باشگاه نفت تهران به باشگاه ملوان، کمیته سه نفره واگذاری این باشگاه در تازه‌ترین تصمیم خود با واگذاری این تیم به برنده دوم مزایده موافقت کرده است.
    بعد از تشکیل جلسات این کمیته درخواستی به رضا گل‌محمدی مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان تهران داده شد تا مجوز این انتقال صادر شود. امروز نیز اداره کل ورزش و جوانان تهران نامه‌ای به هیات فوتبال استان موافقت خود با انتقال امتیاز باشگاه نفت به شرکت بهنام پیشروی کیش را اعلام کرد.

    انتهای خبر/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.