×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

همایش تجلیل از تعاونی‌های برتر شهرستان آستانه اشرفیه در سالن اجتماعات دکتر محمد معین این شهرستان برگزار شد.

همایش تجلیل از تعاونی‌های برتر شهرستان آستانه اشرفیه 2 - نگاه جناحی و حزبی در تعاونی ها جایی ندارد | نباید دستگاه‌های اجرایی پر تلاش را زیر سوال ببریم - آستانه اشرفیه

به گزارش «بامردم»، مهندس حیدری فرماندارشهرستان آستانه اشرفیه در این همایش گفت: نگاه جناحی و حزبی در تعاونی ها جایی ندارد، در کشورما انواع احزاب و نحله های فکری وجود دارد اما این گروهها تمام ظرفیت کشور و نظام نیستند ، بلکه نظام فراگیرتر و عام تر است و بایستی در برنامه ریزیها این تنوع را مد نظر قرار داد.
وی افزود: با توجه به سیاست نظام در فراگیر کردن اقتصاد تعاون محور تعاونی توسعه و عمران شهرستان از جمله تعاونی‌های عام محسوب می شود که میتواند نقش بسیار مفیدی در رفع مشکلات عمرانی و اقتصادی و اشتغال داشته باشد.

حیدری با بیان اینکه باید برای تشکیل هیات موسس و مدیره شرکت تعاونی توسعه و عمران از افراد توانمند استفاده کرد، گفت: تمامی گروهها را باید مورد توجه قرار داد و ما بعنوان هیات موسس بایستی به این فکر باشیم که افراد توانمندی راجذب نماییم که این افراد بتوانند با ظرفیت و وجهه خود ترکیب اولیه سهامداران را کامل نمایند.

فرماندار آستانه اشرفیه تاکید کرد: به جای اینکه زیر سوال ببریم چرا این یا آن شخص وارد شرکت تعاونی شده اند بگوییم که خودمان چند نفر را اضافه کرده ایم .

وی اظهار داشت: در رابطه با تبلیغات محیطی در مناسبت‌های مذهبی و ملی در شورای اداری مصوب شد که ادارات شهرستان ۳روز قبل از هر مناسبت ، بنرهای مرتبط با ایام را به شهرداری تحویل و شهرداری در مکانهای خاص در شهر نصب نماید .

حیدری افزود:  نباید در این برهه از زمان و شرایط خاص شوراها، شهرداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی پرتلاش را زیر سوال ببریم و خدای نکرده شایبه طرفداری و یا ضدیت با جریانات را در اذهان ایجاد کرد.

در پایان این همایش از تعاونی‌های برتر شهرستان تجلیل بعمل آمد و  تعاون‌گران نیز از زحمات فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه با اهدای تابلو فرش دستبافت قدردانی کردند.

همایش تجلیل از تعاونی‌های برتر شهرستان آستانه اشرفیه 1 - نگاه جناحی و حزبی در تعاونی ها جایی ندارد | نباید دستگاه‌های اجرایی پر تلاش را زیر سوال ببریم - آستانه اشرفیه

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.