چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41421 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • امدادرسانی آتش‌نشانان لاهیجان در پی بارش شدید باران | ثبت 240 مورد تماس درخواست کمک
    17 شهریور 1396 - 16:14
    شناسه : 85025
    0

    رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان گفت: نیروهای آتش نشان با شروع باران شدید از بامداد امروز (جمعه) وارد عملیات کمک رسانی به شهروندان و مسافران شده اند. به گزارش «بامردم»، محمود حسنی دیلمی روز جمعه به خبرنگار ایرنا افزود: با آغاز بارندگی شدید در شهر لاهیجان 240مورد تماس کمک به این […]

    پ
    پ

    رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان گفت: نیروهای آتش نشان با شروع باران شدید از بامداد امروز (جمعه) وارد عملیات کمک رسانی به شهروندان و مسافران شده اند.

    حسنی دیلمی - امدادرسانی آتش‌نشانان لاهیجان در پی بارش شدید باران | ثبت 240 مورد تماس درخواست کمک - آبگرفتگی

    به گزارش «بامردم»، محمود حسنی دیلمی روز جمعه به خبرنگار ایرنا افزود: با آغاز بارندگی شدید در شهر لاهیجان 240مورد تماس کمک به این اداره ثبت و از ساعت دو و 40دقیقه بامداد عملیات امدادرسانی به شهروندان و مسافران آغاز شده است.
    وی اظهار داشت: واحد تاسیسات و مسئولان این آتش نشانی و واحدهای شهرداری به همراه واحد عمرانی و مسئولان آن با استفاده از شش دستگاه پمپ کف کش و چهار دستگاه پمپ روبین وارد عملیات شدند و توانستند نسبت به رفع آبگرفتگی منازل و کوچه ها و خیابان ها اقدام کنند.
    حسنی دیلمی خاطرنشان کرد: همچنین نسبت به رفع مشکل تعداد 82 مورد آبگرفتگی و 19مورد گیرکردن خودرو در شهر لاهیجان اقدام شده است.
    وی ادامه داد: یک دستگاه بکولودر، یک دستگاه لودر آماده پای کار جهت ارائه خدمات ، چند دستگاه خودروی سبک به همراه وانت نیسان ، مزدا و پیکان وانت در این عملیات مشارکت داشتند.
    حسنی دیلمی گفت: این عملیات شامل رفع مشکل آبگرفتگی و گیرکردن خودروها ، خارج کردن آب توسط پمپ در برخی از مکان ها نظیر بیمارستان 22 آبان لاهیجان و باز کردن دریچه های خروج آب معابر عمومی و خیابان ها و کمک به خودروهای مسافران بوده است.
    رئیس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان یادآور شد: به دلیل پایین واقع شدن تاسیسات بیمارستان 22 آبان این شهر، آب وارد تاسیسات آن شده بود که با دو دستگاه پمپ نسبت به تخلیه آب اقدام شد .
    شروع بارندگی و شدت آن در آغازین ساعات بامداد امروز به گونه ای بود که چنین بارشی با این میزان، طی چند سال اخیر در لاهیجان بی سابقه گزارش شده و برخی گزارش ها حاکی از رانش زمین در بعضی روستاها و جاده های روستایی، نفوذ آب به داخل برنجکوبی ها و تخریب سقف تعدادی از منازل است.
    با فروکش کردن بارندگی ها و وارد عمل شدن نیروهای امدادی و آتش نشانی، بتدریج وضعیت شهر لاهیجان به حالت عادی بر می گردد.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.