×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

نوجوان ۱۲ ساله ایرانی در راه بارسلونا +عکسبعد از سردار آزمون، حالا یک نوجوان گنبدی به نام مهیمن صحتی خبرساز شده و در آکادمی بارسلونا و زیر نظر مربیان این آکادمی مشغول بازی است

به گزارش خبرگزاری «با مردم» ، نوجوان ۱۲ ساله و گنبدی آکادمی بارسلونا در ترکیه است که باید در تورنمنتی در اسپانیا شرکت کند. او اگر خودی نشان بدهد با تیم اصلی آکادمی بارسلونا قرارداد خواهد بست.

سردار آزمون را می توان مشهورترین ورزشکار گنبد نامید. مهاجمی ۲۱ ساله که در ترکیب روستوف و تیم ملی ایران به یک بازیکن کلیدی بدل شده است. بعد از سردار آزمون، حالا یک نوجوان گنبدی به نام مهیمن صحتی خبرساز شده و در آکادمی بارسلونا و زیر نظر مربیان این آکادمی مشغول بازی است. مهیمن صحتی می تواند بعد از سردار، دومین استعداد بزرگ شهر گنبد لقب بگیرد. شهری که با این استعدادها البته تیم فوتبالی در سطح اول فوتبال ایران ندارد و این مایه تاسف است.

مهیمن که به عنوان کاپیتان آکادمی بارسلونا در ترکیه و واقع در شهر استانبول – در گروه سنی ۱۲ ساله ها – انتخاب شده قرار است ۲۰ مارس ( اول فروردین ) همراه با این تیم به اسپانیا برود و در تورنمنت آکادمی های بارسلونا شرکت کند. تورنمنتی که همه ساله توسط باشگاه بارسلونا تدارک دیده می شود.

مهمین دعوتنامه ای از باشگاه بارسلونا دریافت کرده و نکته جالب اینکه برخلاف سایر بازیکنان، از او هزینه ای دریافت نخواهد شد. مسئولان اصلی آکادمی بارسلونا او را زیر ذره بین قرار داده اند و به همین دلیل هزینه ۱۸۰۰ یورویی حضور در تورنمنت را از او دریافت نخواهند کرد.

مهیمن صحتی این شانس را دارد تا اگر در این تورنمنت خودی نشان بدهد و توانایی هایش را اثبات کند به تیم اصلی آکادمی بارسلونا برسد. اتفاقی که با توجه به رضایت مربیان اسپانیایی آکادمی بارسلونا در ترکیه از او چندان دور از دسترس نیست. به خصوص اینکه بازوبند کاپیتانی را نیز به او داده اند تا این نوجوان ۱۲ ساله ایرانی به عقد قرارداد با آکادمی اصلی نزدیک شود.

کاسپین/

انتهای خبر/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.