×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات بوشهر به رئیس جمهور حاوی درخواست این شورا برای تغییرات مدیریتی در استان بوشهر است.

سالاری مصطفی 1 - بازخوانی بیانیه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات بوشهر به روحانی برای تغییر سالاری استاندار بوشهر - «احداث بوستان خیابان ۱۶ متری شهید بهشتی

به گزارش «بامردم»، در بیانیه ای که سال گذشته به امضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات بوشهر رسیده بود با اشاره به ناکارآمدی مدیریتی در استان از رییس جمهور خواستار تغییراتی به منظور حفظ امید مردم در آستانه انتخابات شده بودند.

متن این بیانیه بدین شرح است:

جناب آقای دکتر روحانی رئیس جمهور محترم
با عرض سلام و ادب و احترام و همانطوریکه استحضار دارید اصلاح طلبان کشور از سر مسئولیت و دلسوزی و بر اساس حفظ مصالح و منافع ملی ، کماکان اصلاحات را نیاز مبرم جامعه ایران می دانند. اصلاحاتی که با روح ازادی، عدالت، مدارا و گردش آزاد نخبه گان همسو باشد و ایران را در مسیر توسعه پایدار و ایجاد رضایتمندی مردم بزرگ ایران قرار دهد.
به روی کار آمدن دولت تدبیر وامیدنیز مرهون تلاش ها و اگاهی بخشی های نخبگان، احزاب سیاسی اصلاح طلب و مطبوعات آزاد اندیش در خصوص اعلام نا کار آمدی دولت گذشته و شرایط نابسامان کشوربود.پروسه ی اصلاحات در سال١٣٩٢ به پیروزی دولت اعتدال انجامید و در ادامه، حمایت ، همراهی و همدلی با دولت تدبیر و امید از بدوپیروزی دولت شما به عنوان استراتژی و تاکتیک اصلاح طلبان تبدیل شد. از این رو در تمامی استان ها با وجود برخی تلخ کامی ها و نارضایتی ها، اصلاح طلبان، بدون چشم داشت و از سر خیر خواهی و اهمیت و توجه به منافع ملی، از نمایندگان دولت شما حمایت تام و تمام کردند.
بر همین اساس و مبنا، بنای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در کشور و هم چنین در استان بوشهر حمایت از دولت تدبیر و امید بوده و هست. اما این دلیل نمی شود که نسبت به سوء مدیریت ها و نابخردی ها بی تفاوت باشد و تحت هر شرایطی و بدون انتقاد از نوع عملکرد مدیران، چشم بسته به این حمایت ادامه دهد.
متاسفانه پس از گذشت سه سال از استقرار دولت تدبیر و امید، ما شاهد آن هستیم که با گذشت هر روز، مدیریت ارشد استان بوشهر و زیر مجموعه های آن بدون توجه به شناخت نیروها و وضعیت اجتماعی و سیاسی، مبادرت به ادامه اشتباهات گذشته خود در مدیریت می نمایند و از سویی به اختلاف میان نیروهای سیاسی اصلاح طلب استان مبادرت می ورزند. نتیجه ی این روند بدون تدبیر، امید زدایی و یاس مردم است و چه بسا، اوضاع را پیچیده تر نیز نموده و موجب نارضایتی بیشتر مردم و حامیان دولت را فراهم آورده است.
در استان بوشهر و در بدو شروع به کار دولت تدبیر و امید شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در راستای حمایت از دولت در جوی آرام و منطقی پیشنهادات خود را با نقطه نظرات کارشناسانه به صورت مکرر و حضوری و از سر دلسوزی در زمینه های عملکردی ارائه نموده است، اما متاسفانه، استاندار بوشهر به نظرات این شورا بویژه در زمینه های تغییر مدیران ناکارآمد به نحوی که هزینه ای هم برای دولت نداشته باشد و همچنین عدم اجرای نامناسب پروژه های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، رفاهی و سیاسی وقعی نگذاشته است.
عدم توجه به این رویکرد و راهبرد همدلانه و حمایتی در طول این سه سال توسط جبهه اصلاحات استان بر ضعف و ناتوانی نماینده عالی شما در استان بوشهر انجامیده است و با توجه به پتانسیل بالای این خطه، دستاورد چندانی در زمینه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و عمرانی را در این سه سال شاهد نبوده ایم و بهترین و طلایی ترین فرصت ها برای توسعه صرف اختلاف افکنی های غیر منطقی شد.
اکنون در استانه انتخابات حساس ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهروروستا؛ شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان بوشهر، مهمترین و اساسی ترین توسعه رادر توسعه نیروی انسانی کار آمد می داند و نسبت به اینگونه عملکرد و نادیده گرفتن نظریات کارشناسی و دلسوزانه هشدار می دهد، ادامه این روند موجب نارضایتی بیش از پیش مردم را فراهم خواهد ساخت و مردم استان بوشهر را به محاق دلسردی و بی تفاوتی فرو خواهد برد و این خطری بزرگ در انتخابات پیش روخواهد بود.
امیدواریم که دولت تدبیر و امید نسبت به این مهم اقدام عاجل نماید تا همچنان امید به آینده در مردم زنده و مانا باشدکه این خود یک قدم به جلو است.
لذا ما با اشراف بر موقعیت خطیر دولت و هجمه های بی شمار و کینه ورزانه مخالفان تمامیت خواه و رانت طلب، ضمن حمایت مجدد از دولت مصرانه می خواهیم تا دیر نشده است، نسبت به تغییرات مدیریتی معطوف به ایجاد امید در جامعه تدبیر لازم اتخاذ شود تا مجددا حماسه ای مدنی و ملی رقم زده شود. یقینا در این راستا شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان بوشهر جز به اعتلای میهن، ازادی های قانونی و استقلال کشور دراوضاع و احوال بحرانی منطقه به چیز دیگری نمی اندیشند و انتظار دارد دولت جنابعالی برای امید افرینی مجدد، تدبیر پیشه سازد و نسبت به اصلاح کاستی های مدیریتی در استان بوشهر اقدام عاجل نماید.

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات بوشهر
۹۵/۷/۳۰

گفتنی است ناصر سالاری به عنوان یکی از گزینه های وزارت کشور برای انتصاب به عنوان استاندار گیلان محسوب می شود.

  1. نام خود را وارد كنيد...

    اتحاد خبر:شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان بوشهر، خواهان ماندگاری دکتر سالاری استاندار بوشهر، در این استان شد

    به گزارش اتحاد خبر،شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان بوشهر، طی بیانیه ای، خواهان ماندگاری دکتر سالاری استاندار بوشهر، در این استان شد متن این بیانیه بدین شرح است:

    محضر مبارک معاون اول محترم ریاست جمهوری
    جناب آقای دکتر اسحاق جهانگیری

    با عرض سلام و تحیات وافر

    احتراما همانگونه که مستحضرید شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در سطح کشور و به تبع آن در استان بوشهر، بار اصلی رای معنادار ملت به ریاست محترم جمهوری در انتخابات بیست و نهم اردیبهشت ماه سال جاری را بر دوش داشت. که این مهم را حضرتعالی در سفر انتخاباتی خود به استان بوشهر به وضوح ملاحظه نمودید. نقش تعیین کننده و یا حتی تمام کننده ی جبهه اصلاحات در انتخابات ریاست جمهوری چه در سال نود و دو و چه در نود و شش به حدی پررنگ است که با هیچ ابزاری قابل کتمان نیست. همچنین تاثیر شگرف ایثار جنابعالی به عنوان نوک پیکان جبهه اصلاحات در انتخاب مسرت بخش جناب آقای دکتر روحانی نیز در تاریخ این مرز و بوم بحمدالله ماندگار شد تا درسی باشد برای نسل های بعد.حال با عنایت به اوصاف پیش گفته لحاظ نظر این شوری در واگذاری سکان استان بدست فردی شایسته، مومن، متقی، با تجربه و در راس همه این صفات نیک، پاکدست و توانمند، توقعی خارج از عرف و تدبیر نیست.
    لذا شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان بوشهر، ضمن تقدیر از زحمات چهار ساله جناب آقای دکتر مصطفی سالاری استاندار محترم بوشهر، پیشنهادات خود را به شرح زیر تقدیم می دارد.
    ۱_ شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان بوشهر درخواست ابقا دکتر سالاری در موقعیت فعلی در استان را دارد.
    ۲- در صورت تمایل دولت خدمتگذار به استفاده از جناب آقای دکتر سالاری در سطوح مدیریتی بالاتر، گزینه های پیشنهادی این شورا بدون ذکر اولویت به شرح پیوست، تقدیم می گردد.
    الف) گزینه های بومی:
    ۱ – بهرام نکیسا با سوابق،
    مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر و با سابقه مدیرکلی کارو امور اجتماعی استان ،مدیرکلی آموزش فنی و حرفه ای استان ، مدیرکلی دخانیات استان و بخشداری مرکزی بوشهر
    ۲ – جوانشیر کدخدا پور با سوابق، معاون سیاسی استانداری استان های فارس و هرمزگان
    ۳- محمد باقر عباسی سملی با سوابق، فرماندهی در یگان دریایی ستاد کربلا در دوران دفاع مقدس در سنین نوجوانی، بخشداری دلوار و مدیر کلی میراث فرهنگی استان بوشهر در دولت اصلاحات، دبیر فعلی انجمن اسلامی مهندسان استان و رئیس فعلی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان بوشهر
    ب) گزینه های غیر بومی
    ۱- عبدالکریم گراوند با سوابق، معاون سیاسی فعلی استانداری بوشهر
    ۲- دکتر سید سعید جلالی با سوابق، مدیرکل فعلی تقسیمات کشوری و معاون مرکز پژوهش های راهبردی وزارت کشور، معاون مدیرکل سیاسی وزارت کشور در دوره اصلاحات
    توفیق روزافزون حضرتعالی و دولت جناب آقای دکتر روحانی را از ایزد منان مسئلت داریم.

    شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان بوشهر
    شهریور ماه ۱۳۹۶ هجری شمسی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.