جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • علی نظرمحمدی:از سرمربیگری سپیدرود استعفا دادم | مدیرعامل سپیدرود:استعفایی از نظرمحمدی به دستم نرسیده است
    19 شهریور 1396 - 15:12
    شناسه : 85826
    0

    بعد از شکست تیم سپیدرود رشت مقابل ملوان در رقابت های جام حذفی، علی نظر محمدی سرمربی نماینده رشت در لیگ برتر از سمتش استعفا کرد. تیم سپیدرود در رقابت های لیگ برتر از ۵ بازی گذشته ۴ امتیاز کسب کرده و در جام حذفی نیز در گام اول شکست خورد. علی نظر محمدی با […]

    پ
    پ

    بعد از شکست تیم سپیدرود رشت مقابل ملوان در رقابت های جام حذفی، علی نظر محمدی سرمربی نماینده رشت در لیگ برتر از سمتش استعفا کرد.

    نظر محمدی 3 - علی نظرمحمدی:از سرمربیگری سپیدرود استعفا دادم | مدیرعامل سپیدرود:استعفایی از نظرمحمدی به دستم نرسیده است - استعفا نظر محمدی

    تیم سپیدرود در رقابت های لیگ برتر از ۵ بازی گذشته ۴ امتیاز کسب کرده و در جام حذفی نیز در گام اول شکست خورد.

    علی نظر محمدی با اعلام خبر استعفایش از سرمربی‌گری سپیدرود گفت: باید از همه کسانی که در ۳ سال گذشته از تیم سپیدرود و من حمایت کردند تشکر کنم، هوادارانی که عاشق سپیدرود بودند و هستند و همواره در بردها و باخت‌ها تیم سپیدرود را حمایت کردند. از تمام بازیکنانی که در ۳ فصل گذشته با تمام وجودشان برای موفقیت تیم تلاش کردند تشکر می‌کنم چه آنهایی که اکنون در تیم سپیدرود حضور دارند چه بازیکنانی که امروز دیگر در کنار ما نیستند.

    مثل چسبیده‌های فوتبال رشت نیستم و کنار می‌روم

    سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت تصریح کرد: دوست دارم سپیدرود در لیگ برتر باقی بماند و فوتبال شهرم همواره در بالاترین سطح قرار بگیرد. من مثل چسبیده‌های فوتبال شهر رشت نیستم که می‌خواهند به هر قیمتی در تیم سپیدرود و فوتبال شهر رشت باقی بمانند. سال ۹۳ تیم داماشی را بستم که در لیگ برتر ماند. در ۳ فصل گذشته هم سپیدرود را بدون بودجه آنچنانی حفظ کردم، با تلاش خودم و همکارانم و بازیکنان سپیدرود و همچنین حمایت و همدلی که در استان گیلان به وجود آمد توانستیم سپیدرود را از لیگ ۲ به لیگ برتر برسانیم اما متاسفانه اکنون جو مسمومی توسط برخی از آدم‌ها در شهر رشت و سپیدرود رواج پیدا کرده من هم ترجیح دادم برای حفظ آرامش سپیدرود از این تیم بروم و هرگز کنار سپیدرود نباشم تا این تیم به آرامش و موفقیت برسد. از آقایان رهنما، دکتر افتخاری و علی بهارمست مدیر تیم که در ۳ سال گذشته عاشقانه کنار سپیدرود بودند و به من و تیم کمک کردند تشکر می‌کنم، دیگر قصد بازگشت به سپیدرود را ندارم و برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم. من سپیدرود را از لیگ دسته دوم به لیگ برتر آوردم و اکنون هم این تیم در لیگ برتر در خطر سقوط نیست و امیدوارم سپیدرود همیشه سربلند و موفق باشد.

    مدیرعامل باشگاه سپیدرود:از روند سپیدرود طی هفته‌های اخیر رضایت ندارم

    در عین حال میرشهاب مومنی مدیرعامل باشگاه سپیدرود هم در گفت‌وگو با فارس، در خصوص اینکه علی نظرمحمدی از سمت خودش استعفا کرده است، گفت: من از این موضوع اطلاعی ندارم و چیزی کتباً به من ارائه نشده است. اگر نظرمحمدی استعفا داده باید کتباً آن را به باشگاه ارائه کند.

    وی در خصوص اینکه اگر نظرمحمدی امروز رسماً استعفای کتبی‌اش را به باشگاه بدهد تکلیف چه می‌شود، گفت: ما باید جلسه بگذاریم و با هیأت‌مدیره صحبت کنیم تا تکلیف روشن شود.

    مدیرعامل باشگاه سپیدرود در پاسخ به این سؤال که آیا از روند تیمش رضایت داشت یا خیر، گفت: روند تیم ما خوب نبود و ما سه بازی ابتدایی را هم باختیم. از طرفی از جام حذفی کنار رفتیم که سپاهان، ذوب‌آهن، پدیده، پیکان و خیلی از تیم‌های دیگر هم از آن حذف شدند. نظر من این بود که نظرمحمدی به کارش ادامه بدهد ولی اگر قرار است بماند شرایط را باید تغییر بدهد. حالا هم از استعفای او مطلع نیستم و همان‌طور که گفتم چیزی به دستم نرسیده است.

    مؤمنی در پاسخ به این سؤال که چرا مربیان سپیدرود مثل عشوری، روانخواه و حق‌شناس یکی یکی از تیم جدا می‌شوند، اظهار داشت: روانخواه از جمع ما جدا شده ولی هنوز استعفایی از او ندیدم و نمی‌دانم چرا به یکباره از تیم رفت. البته به من گفته شد که او مشکل خانوادگی دارد و فرزندانش در تهران حضور دارند اما به نظرم کار او غیرحرفه‌ای بود.

    وی تأکید کرد: در هر صورت روانخواه با ما قرارداد داشت و نباید تمرینات را رها می‌کرد، ضمن آنکه ما در مورد روانخواه حتی به فدراسیون هم غیبت‌های او را اطلاع نداده و کاری انجام ندادیم اما توقع داشتیم او در تمرینات حاضر می‌شد یا مشکلش را می‌گفت.

    مدیرعامل باشگاه سپیدرود در پایان تأکید کرد: البته روانخواه شخصیت بسیار خوبی دارد و من به شخصه به او احترام خاصی می‌گذارم و هنوز هم صحبتی با او انجام نداده‌ام و باید ببینیم وضعیت چه خواهد شد و چرا او از جمع ما جدا شده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.