پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اولین تصایر از عاملان انتحاری در فرودگاه استانبول
    10 تیر 1395 - 1:49
    شناسه : 8583
    0

    انتشار تصاویر جدید از عاملان اجرای عملیات انتحاری در فرودگاه اتاتورک استانبول نشان می دهد که تروریست ها لباس زمستانی به تن کرده بودند. به گزارش بامردم، تصاویری جدید از عاملان اجرای عملیات انتحاری شب گذشته (8 تیر) در فرودگاه آتاتورک استانبول نشان می دهد که آنها لباس های زمستانی پوشیده بودند، این درحالیست که […]

    پ
    پ

    انتشار تصاویر جدید از عاملان اجرای عملیات انتحاری در فرودگاه اتاتورک استانبول نشان می دهد که تروریست ها لباس زمستانی به تن کرده بودند.

    به گزارش بامردم، تصاویری جدید از عاملان اجرای عملیات انتحاری شب گذشته (8 تیر) در فرودگاه آتاتورک استانبول نشان می دهد که آنها لباس های زمستانی پوشیده بودند، این درحالیست که استانبول اکنون هوای تابستانی دارد و درجه هوا در آن جا، بیش از30 درجه است.

    - اولین تصایر از عاملان انتحاری در فرودگاه استانبول -

    بر اساس عکس هایی که توسط دوربین های امنیتی ثبت شده و روزنامۀ “حریت” ترکیه آن را منتشر کرده است، یکی از عاملان انتحاری، دستش را به گونه ای به کمرش گرفته که به نظر می رسد مواد منفجره را زیر پالتوی زمستانی که برتن کرده، با دست گرفته است.

    سه انفجار تروریستی شب گذشته در فرودگاه آتاتورک استانبول 41 کشته و ده ها زخمی برجای گذاشت.

     

    - اولین تصایر از عاملان انتحاری در فرودگاه استانبول -

    - اولین تصایر از عاملان انتحاری در فرودگاه استانبول -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.