پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • روز جهانی قدس مسأله اسلام است
    10 تیر 1395 - 11:42
    شناسه : 8597
    0

    نماینده ولی فقیه در گیلان به آوارگی ۶ میلیون نفر فلسطینی توسط رژیم اشغالگر قدس اشاره کرد و گفت: اکنون فلسطین و روز جهانی قدس مسأله اسلام است. به گزارش بامردم، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی شامگاه چهارشنبه در درس تفسیر سوره عنکبوت با اشاره به مسأله تعصب اظهار کرد: گاهی برخی از انسان‌ها نسبت به موضوعی پایبند […]

    پ
    پ

    نماینده ولی فقیه در گیلان به آوارگی ۶ میلیون نفر فلسطینی توسط رژیم اشغالگر قدس اشاره کرد و گفت: اکنون فلسطین و روز جهانی قدس مسأله اسلام است.

    به گزارش بامردم، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی شامگاه چهارشنبه در درس تفسیر سوره عنکبوت با اشاره به مسأله تعصب اظهار کرد: گاهی برخی از انسان‌ها نسبت به موضوعی پایبند هستند و هیچ منطقی را نمی‌پذیرند.

    وی، تعصب را انتخاب راهی بدون دلیل عنوان کرد و افزود: امروز دنیای استکبار تعصب بی‌جا دارد زیرا همه می‌دانند حزب‌الله علیه رژیم اشغالگر قدس اقدام به جنگ نکرده بلکه این رژیم به لبنان حمله کرد و آن را تحت اشغال در آورد.

    امام جمعه رشت با بیان اینکه حزب‌الله برای نجات لبنان وارد میدان شده است، تصریح کرد: آمریکا با مخالفت با حزب‌الله آن را تروریست معرفی کرده و کشورهای عربی نیز از او پیروی می‌کنند.

    قربانی به تلاش آمریکا برای تحریم ایران به بهانه حمایت از حزب‌الله لبنان اشاره کرد و گفت: تحریم جدیدی علیه ایران در نظر گرفتند و این امر نشأت گرفته از تعصب جاهلی است.

    وی با اشاره به اینکه کشورهای اسلامی با میدان دادن به گروه‌های تروریستی از حمایت بشار اسد و حزب‌الله لبنان دست کشیدند، بیان کرد: کشورهای حامی تروریست به این گروه‌ها میدان دادند و ترکیه دوباره با رژیم اشغالگر قدس رابطه برقرار کرده است.

    نماینده ولی فقیه در گیلان، به آوارگی شش میلیون نفر فلسطینی توسط رژیم اشغالگر قدس اشاره کرد و یادآور شد: رژیم اشغالگر قدس مردم مظلوم فلسطین را در محاصره بزرگ قرار داده اما سران کشورهای عربستان، قطر، ترکیه و قارون‌های منطقه در مقابل آن سکوت کرده و مانند مردگان هستند.

    قربانی با بیان اینکه خداوند در قرآن می‌فرماید؛ عزت برای مؤمنان است، خاطرنشان کرد: کشورهای عربی ادعا می‌کنند عزت برای عرب‌ها است.

    وی، منطق مردم دوران حضرت ابراهیم (ع) را حمایت از قومیت، بت‌ها و نمرود خواند و اظهار کرد: اکنون فلسطین و روز جهانی قدس مسأله اسلام است اما مردم فلسطین هیچ حامی ندارند.

    امام جمعه رشت با بیان اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس به فرمان امام (ره) در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، تصریح کرد: در روز جمعه هفته جاری، مسلمانان و حتی آزادی‌خواهان ادیان دیگر در تمام نقاط دنیا حمایت خود از قدس و مردم فلسطین را اعلام می‌کنند.

    قربانی متذکر شد: در راهپیمایی روز جهانی قدس، مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان شعار امام (ره) و مقام معظم رهبری را مقدس شمرده و به دنیا نشان می‌دهند مردم مظلوم فلسطین تنها نیستند.

    وی با اشاره به اینکه آل‌سعود اسلام را وارونه جلوه داده است، بیان کرد: قارون‌های منطقه تلاش می‌کنند اسلام واقعی فراموش شود.

    نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه به سوزاندن حضرت ابراهیم (ع) در آتش اشاره کرد و افزود: کسانی که دارای قدرت هستند نمی‌خواهند با مردم با منطقه مواجه شوند.

    قربانی با بیان اینکه نمرود مردم را استحمار کرده بود، خاطرنشان کرد: وقتی نمرودیان در برابر قدرت منطقی حضرت ابراهیم (ع) قرار گرفتند، پاسخی نداشتند.

    فارس

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.