جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • عدم وجود خروجی های مناسب فاضلاب شهری از عمده مشکلات آبگرفتگی معابرلاهیجان | پخش موسیقی سنتی در حاشیه استخر برای معرفی فرهنگ گیلان
    20 شهریور 1396 - 20:22
    شناسه : 86102
    1

    مهندس آرمان پوریاسری عدم توجه به زیرساخت های شهری را از جمله مواردی که باعث آبگرفتگی معابر شد عنوان و افزود: زیرساخت های شهری ما بویژه در کوچه ها کاملاً سنتی است و در برخی نقاط هم که اقداماتی صورت گرفته ، متأسفانه جوابگوی نیازها آن منطقه نمی باشد . روابط عمومی شورا:  آرمان پوریاسری […]

    پ
    پ

    مهندس آرمان پوریاسری عدم توجه به زیرساخت های شهری را از جمله مواردی که باعث آبگرفتگی معابر شد عنوان و افزود: زیرساخت های شهری ما بویژه در کوچه ها کاملاً سنتی است و در برخی نقاط هم که اقداماتی صورت گرفته ، متأسفانه جوابگوی نیازها آن منطقه نمی باشد .

    پوریاسری - عدم وجود خروجی های مناسب فاضلاب شهری از عمده مشکلات آبگرفتگی معابرلاهیجان | پخش موسیقی سنتی در حاشیه استخر برای معرفی فرهنگ گیلان - آبگرفتگی

    روابط عمومی شورا:  آرمان پوریاسری عضو شورای شهر لاهیجان در ششمین جلسه شورای شهر، ضمن تبریک ولادت حضرت امام موسی کاظم باب الحوائج (ع) ، طی سخنانی با اشاره به بارندگی شدید اخیر، اظهار داشت : پرسنل زحمتکش شهرداری به ویژه نیروهای آتش نشانی و خدمات شهری با تمام وجود و با دل و جان در بحران زحمت کشیدند و حضور این عزیزان در جای جای شهر کاملاً مشهود بود . وی از تلاش و زحمات ستاد مدیریت بحران ، فرماندار شهرستان لاهیجان ، فرماندهی سپاه ، سرپرست شهرداری لاهیجان ، قائم مقام شهرداری ، مسئول و پرسنل زحمتکش آتش نشانی ، خدمات شهری و امور اجرایی و کلیه ارگانهایی که در بحران آبگرفتگی به شهرداری یاری رساندند ،تشکر و قدردانی نمود .

    مهندس آرمان پوریاسری عدم توجه به زیرساخت های شهری را از جمله مواردی که باعث آبگرفتگی معابر شد عنوان و افزود : زیرساخت های شهری ما بویژه در کوچه ها کاملاً سنتی است و در برخی نقاط هم که اقداماتی صورت گرفته ، متأسفانه جوابگوی نیازها آن منطقه نمی باشد .

    وی با اشاره به مکاتبات مسئول ستاد بحران شهرداری در ارتباط با شناسایی و معرفی نقاط حادثه خیز در سطح شهر ، از استاندار گیلان و فرماندار شهرستان لاهیجان تقاضا نمود با توجه به اینکه اجرای عملیات لوله گذاری و هدایت آبهای سطحی در این حجم برای شهرداری ممکن نبوده و سالها زمان خواهد برد ، اعتباراتی از نهادهای مربوطه جذب تا حداقل انتظارات شهروندان که جلوگیری از ورود آبهای سطحی به منازل شان است ، محقق شود .

    وی گفت : با عنایت به در پیش بودن فصل زمستان و بارش های مداوم ، شهرداری از هم اکنون اقدامات مورد نیاز را در جهت کاهش آبگرفتگی معابر انجام دهد .

    مهندس آرمان پوریاسری مکانیزه نبودن سیستم اداری شهرداری را از عوامل مؤثر در عدم تحقق اهداف شهرداری عنوان و افزودند : با عنایت به اینکه مکانیزه نمودن سیستم اداری هزینه چندانی نداشته و موجب سهولت وصول عوارض قانونی و شفافیت امور می باشد ، شهرداری هرچه سریعتر در این خصوص اقدام نماید .

    وی در ادامه خواستار تمهیدات لازم بمنظور خرید ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز ستاد بحران شد.

    آرمان پوریاسری با تأکید بر لزوم پیش بینی های لازم درخصوص بحران های آینده ، به جاده بام سبز و خطر رانش زمین در این منطقه اشاره و اظهار داشت : شهرداری می بایست ضمن مطالعات لازم در خصوص هرگونه احتمالات ناشی از بروز حوادث غیر مترقبه ،حداقل تدابیر و آمادگی های لازم را داشته باشد .

    وی عدم وجود خروجی های مناسب فاضلاب شهری را از عمده مشکلات آبگرفتگی معابر عنوان و افزودند : در برخی خیابانها با اجرای اقدامات مختصر و کمترین هزینه می توان نسبت به رفع مشکل آبگرفتگی این خیابانها اقدام نمود که از جمله این موارد خیابان نیما می باشد و با هدایت آبهای سطحی این خیابان به استخر به راحتی می توان مشکل آبگرفتگی این خیابان را رفع نمود .

    آرمان پوریاسری تعمیر و نگهداری ماشین آلات شهرداری بویژه خودروهای حمل زباله را بسیار حائز اهمیت عنوان و از سرپرست شهرداری خواست در این خصوص اقدام لازم را معمول نماید .

    وی همچنین خواستار تعمیر بلندگوهای حاشیه استخر و استفاده از موسیقی سنتی محلی در این محوطه با توجه به حضور گردشگران از اقصی نقاط کشور در این محل شدند .

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.