پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • لزوم استفاده از مهندسان مشاور و متخصص در حوزه آب و فاضلاب برای رفع مشکل آبگرفتگی
    21 شهریور 1396 - 12:15
    شناسه : 86502
    1

    نائب رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان بر لزوم استفاده از مهندسان مشاور و متخصص در حوزه آب و فاضلاب برای رفع مشکل آبگرفتگی سطح شهر تاکید کرد. به گزارش «بامردم»، دکتر حجت طیران با اشاره به تلاش فراوان تیم مدیریت ستاد بحران و پرسنل پرتلاش شهرداری در بحران آبگرفتگی اخیر، از زحمات ستاد بحران، فرماندار […]

    پ
    پ

    نائب رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان بر لزوم استفاده از مهندسان مشاور و متخصص در حوزه آب و فاضلاب برای رفع مشکل آبگرفتگی سطح شهر تاکید کرد.

    دکتر حجت طیران نایب رییس شورا لاهیجان - لزوم استفاده از مهندسان مشاور و متخصص در حوزه آب و فاضلاب برای رفع مشکل آبگرفتگی - آب

    به گزارش «بامردم»، دکتر حجت طیران با اشاره به تلاش فراوان تیم مدیریت ستاد بحران و پرسنل پرتلاش شهرداری در بحران آبگرفتگی اخیر، از زحمات ستاد بحران، فرماندار شهرستان لاهیجان، پرسنل زحمتکش خدمات شهر، امور آتش نشانی تشکر و قدردانی کرد و افزود: هرچند اقدامات شهرداری در این مقطع دو روزه خوب بود ولی در مجموع آبگرفتگی معابر سطح شهر در بارندگی اخیر زیبنده شهر لاهیجان نبود.
    وی گفت: در استان های شمالی همواره شاهد بارندگی های مدوام هستیم وتوجه به زیر ساختها در این مناطق جهت هدایت و دفع آبهای سطحی از سایر شهر ها بیشتر ملموس می باشد.
    دکتر طیران افزود: در بسیاری از کشورهای دنیا از باران، این موهبت الهی استفاده های زیادی می نمایند و بارش باران در چنین کشورهایی بعنوان منفعت مالی محسوب می شود .
    وی به همکاری شهروندان با نیروهای امدادی و ستاد بحران اشاره و از همه عزیزانی که در رفع بحران آبگرفتگی اخیر تلاش نمودند، تشکر و قدردانی نمود و افزود: لاهیجان شهری است که همواره شاهد نزولات آسمانی زیادی در طول سال می باشد و لزوم استفاده از مهندسان مشاور و متخصص در حوزه آب و فاضلاب برای رفع مشکل آبگرفتگی سطح شهر ، امروز بیش از هر زمان دیگری ملموس می باشد .

    نائب رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان عدم وجود کانال های روباز هدایت آبهای سطحی و اجرای آسفالت های ناهمگون در برخی کوچه ها را از عمده مشکلاتی که باعث آبگرفتگی منازل شهروندان می گردد عنوان و ضمن تأکید بر استفاده از نظرات کارشناسان صاحبنظر در این حوزه ، خواستار تسریع در انجام مطالعات لازم و اقدامات عملی به جهت جلوگیری از این قبیل موارد شدند.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.