شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41376 تعداد نوشته های امروز : 11 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پلیس رودسر ناجی غریق را نجات داد!
    21 شهریور 1396 - 13:48
    شناسه : 86683
    1

    رئیس پلیس رودسر از نجات ۳ نفر از غرق شدن توسط ماموران انتظامی در بخش چابکسر خبر داد. به گزارش «بامردم»،  سرهنگ رمضانعلی پورقاسم، رئیس پلیس شهرستان رودسر با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی طرح سالم‌سازی گل سرخ چابکسر پس از مشاهده ۲ نفر در منطقه شنا ممنوع، با تذکر اقدام به خارج نمودن […]

    پ
    پ

    رئیس پلیس رودسر از نجات ۳ نفر از غرق شدن توسط ماموران انتظامی در بخش چابکسر خبر داد.

    شدن - پلیس رودسر ناجی غریق را نجات داد! - پلیس رودسر

    به گزارش «بامردم»،  سرهنگ رمضانعلی پورقاسم، رئیس پلیس شهرستان رودسر با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی طرح سالم‌سازی گل سرخ چابکسر پس از مشاهده ۲ نفر در منطقه شنا ممنوع، با تذکر اقدام به خارج نمودن آن‌ها از دریا کردند.

    این مقام انتظامی با بیان اینکه افراد موردنظر هیچ توجهی به تذکر پلیس نشان ندادند، تصریح کرد: پس از چند دقیقه این ۲ نفر که در حال غرق شدن بودند، با صدای بلند تقاضای کمک کردند.
    وی با اشاره به اینکه بلافاصله ناجی غریق حاضر در طرح سالم‌سازی برای نجات جان این ۲ نفر به درون آب رفت، خاطرنشان کرد: این ناجی نیز در حال غرق شدن بود که ماموران پلیس بلافاصله برای نجات جان هر ۳ نفر وارد آب شدند.

    پورقاسم با تاکید بر اینکه ۲ مامور انتظامی هر ۳ نفر را از غرق شدن نجات دادند و آن‌ها را برای مداوای کامل به بیمارستان فرستادند، از مسافران و خانواده‌ها خواست از شنا کردن در محل‌های غیرمجاز و مناطق شنا ممنون شدیدا پرهیز کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.