×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

IMG 20170913 122417 - نمازخانه بین راهی شرکت گاز استان گیلان در لاهیجان افتتاح شد - تجمع نمازگزاران
به گزارش روابط عمومی گاز گیلان- در راستای تحقق مسئولیتهای اجتماعی و ترویج فرهنگ والای نماز در سطح جامعه، نمازخانه بین راهی شرکت گاز با حضور حجت الاسلام و المسلمین حجازی مشاور محترم استاندار و رئیس ستاد اقامه نماز استان گیلان افتتاح و اولین نماز جماعت در این مکان معنوی برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین حجازی ضمن تقدیر از شرکت گاز استان گیلان بجهت انجام این کار ارزشمند گفت: با توجه به آیه شریفه « اَلَّذینَ اِن مَکَّنّاهُم فِی الاَرضِ اَقامُوا الصَلوهَ …..» ایجاد شرایط نمازخوانی و برپایی نماز بویژه نماز جماعت را وظیفه همه مدیران و مسئولین دانست.
رئیس ستاد اقامه نماز استان اظهار داشت: اگرچه وظیفه ذاتی شرکت گاز، گازرسانی است ولی در کنار آن دست به اجرای این عمل ارزشمند زده است و ثواب هر نمازی که در این مکان معنوی خوانده شود، متعلق به همه کارکنان زحمتکش شرکت گاز است.
مشاور استاندار در پایان از تلاش های مهندس ظهیری مدیرعامل سابق شرکت گاز، مهندس اکبر سرپرست شرکت گاز و شورای اقامه نماز شرکت گاز استان گیلان بجهت ساخت این اثر معنوی و اشاعه فرهنگ والای نمازخوانی در سطح جامعه تشکر و قدردانی نمود.
همچنین در این مراسم مدیران و مسئولین شرکت گاز و کارکنان ادارات گاز شهرستان لاهیجان، سیاهکل و ائمه محترم جماعت ادارات گاز شهرستان های لاهیجان، لنگرود و رودسر حضور داشتند.
لازم به توضیح است این نمازخانه در جنب اداره گاز لاهیجان ساخته شده و دارای ۱۱۳ مترمربع زیربناست. همچنین عملیات ساخت نمازخانه و محوطه سازی آن ۸ ماه به طول انجامیده و برای آن در مجموع ۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.