شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • جزئیات خودکشی جوان ماسالی در مسجد
    22 شهریور 1396 - 15:54
    شناسه : 86952
    0

    جوان 30 ساله در شهرستان ماسال با حلق آویز کردن خود از پشت بام مسجد جان باخت. به گزارش «بامردم»، سرهنگ”محمدرضا جعفری خیرخواه” در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی صبح روزجاری در پی دریافت گزارشات مردمی مبنی بر فوت یک جوان 30 ساله در کنار یک مسجد در یکی از روستاهای شهرستان ماسال، بلافاصله […]

    پ
    پ

    جوان 30 ساله در شهرستان ماسال با حلق آویز کردن خود از پشت بام مسجد جان باخت.

    محمدرضا جعفری خیرخواه، - جزئیات خودکشی جوان ماسالی در مسجد - جزئیات خودکشی
    به گزارش «بامردم»، سرهنگ”محمدرضا جعفری خیرخواه” در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی صبح روزجاری در پی دریافت گزارشات مردمی مبنی بر فوت یک جوان 30 ساله در کنار یک مسجد در یکی از روستاهای شهرستان ماسال، بلافاصله جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

    این مقام انتظامی با بیان اینکه با حضور ماموران انتظامی در محل مشخص شد که این جوان 30 ساله با حلق آویز کردن خود از پشت بام مسجد جان باخته است، افزود: اقدامات قانونی در این خصوص صورت گرفته و جسد جهت بررسی علت تامه مرگ به پزشکی قانونی منتقل شده است.
    معاون اجتماعی پلیس گیلان با اشاره به اینکه تحقیقات پلیس در این خصوص ادامه دارد، از مردم خواست، به شایعات منتشر شده در فضای مجازی توجه ننموده و هرگونه اخبار موثق را از مرکز اطلاع رسانی پلیس پیگیری نمایند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.