×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

رصد شرایط فعلی استان نشان می دهد که استاندار آینده گیلان از بین دو چهره اعتدالی (مصطفی سالاری و کیوان محمدی) انتخاب خواهد شد و سایر گزینه های مطرح شده  راه دشوارتری برای تکیه زدن بر صندلی عالی ترین مقام اجرایی گیلان پیش رو دارند.حال باید منتظر روزهای مهم آینده ماند که سرانجام استانداری گیلان به کجا خواهد رسید.

استانداری گیلان11 - سرانجام استانداری گیلان به کجا خواهد رسید!؟ - استاندار گیلان

به گزارش «بامردم»، صبح چهارشنبه هیئت دولت هفت نفر را به عنوان استاندار در استانهای مختلف انتخاب و معرفی کرد که به گفته وزیر کشور ۴نفر آنها جابجا و ۳ نفر هم جدید معرفی شدند. پس از جلسه هیئت دولت رحمانی فضلی در گفتگو با خبرنگاران گفت: درصددیم در کوتاه ترین فاصله استانداران همه استان ها را قطعی کنیم و آمادگی معرفی به دولت را داریم.
با توجه به گفته وزیر کشور و نیز شنیده های موثق «اعتدال شمال» یکشنبه یا چهارشنبه هفته آینده استانداران جدید به دولت معرفی خواهند شد.
علی رغم اینکه اخبار رسیده حکایت از آن داشت که گزینه استانداری گیلان هم امروز در هیئت دولت مطرح خواهد شد ولی این اتفاق صورت نگرفت در حالی که با تصمیم هیئت دولت ،محمد علی نجفی؛ استاندار گیلان بعنوان نماینده عالی دولت در استان البرز معرفی شد.
برخی از منابع ،علت مطرح نشدن موضوع گیلان در نشست چهارشنبه را آماده نشدن بهنگام پروندهِ سالاری(استاندار جوان و خوشنام بوشهر)،جهت ارسال به جلسه هیئت دولت دانستند و برخی دیگر آن را فرصت تنفس به اثرگذاران انتخاب استاندار بعدی گیلان تعبیر کردند، اتفاقی که یکبار دیگر فعالین سیاسی استان را به تکاپو انداخت.
عصر چهارشنبه اعضای شورای هماهنگی اصلاحات با برگزاری جلسه ای، دوباره با تاکید روی گزینه های قبلی و اضافه کردن تنها یک گزینه به آن اسامی (سید احمد حسینی ،هادی حق‌شناس، قاسم رمضانپور،عبدالغفار شجاع) به نوعی بر همان تصمیم گذشته اصرار ورزیدند. این در حالی بود که جریانات سیاسی در محافل خود، سخن از احتمال بالای انتخاب محمدی (در صورت اضافه شدن نام او به لیست) می آوردند، بنظر می رسد آنها با علم این به موضوع تصمیم به قرار ندادن رییس اعتدالی سازمان برنامه و بودجه در لیست خود گرفتند.
محمدی که این روزها از وی به عنوان جدی ترین گزینه مطرح بومی، یاد میشود. (فارغ از لیست های منتشر شده) توانسته است نظر بخشی از حامیان دولت را به خود جلب کند، حال باید دید با توجه به تاکید دولت بر استفاده کردن از گزینه غیر بومی در استانها و نیز اصرار شورای هماهنگی اصلاحات بر گزینه های قبلی،و همینطور نظر مشورتی مجمع نمایندگان(که البته تا این لحظه اعلام نشده است)دولت چه تصمیمی برای گیلان خواهد گرفت.
رصد شرایط فعلی استان نشان می دهد که استاندار آینده گیلان از بین دو چهره اعتدالی (مصطفی سالاری و کیوان محمدی) انتخاب خواهد شد و سایر گزینه های مطرح شده راه دشوارتری برای تکیه زدن بر صندلی عالی ترین مقام اجرایی گیلان پیش رو دارند.حال باید منتظر روزهای مهم آینده ماند که سرانجام استانداری گیلان به کجا خواهد رسید.

اعتدال شمال

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.