جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • گزینه مجمع نمایندگان گیلان برای تصدی پست استانداری کیست؟
    23 شهریور 1396 - 12:33
    شناسه : 87288
    0

    شنیده ها حاکی از این است امروز و در جلسه پیش از ظهر مجمع نمایندگان استان،گزینه پیشنهادی این مجمع برای استانداری اعلام خواهد شد. به گزارش «بامردم»، با پیچیده شدن زمزمه های تغییر عالی ترین سطح مدیریتی در گیلان نمایندگان این استان صراحتا یا تلویحا از ابقای محمد علی نجفی حمایت کردند اما حالا و […]

    پ
    پ

    شنیده ها حاکی از این است امروز و در جلسه پیش از ظهر مجمع نمایندگان استان،گزینه پیشنهادی این مجمع برای استانداری اعلام خواهد شد.

    نشست استاندار با مجمع نمایندگان گیلان - گزینه مجمع نمایندگان گیلان برای تصدی پست استانداری کیست؟ - گیلان

    به گزارش «بامردم»، با پیچیده شدن زمزمه های تغییر عالی ترین سطح مدیریتی در گیلان نمایندگان این استان صراحتا یا تلویحا از ابقای محمد علی نجفی حمایت کردند اما حالا و با انتصاب وی در البرز نمایندگان را بر آن داشته است که بر روی گزینه های پیشنهادی خود به اجماع برسند.

    به گفته قربانی رئیس مجمع نمایندگان گیلان،این مجمع 3 گزینه را برای تصدی پست استانداری گیلان در نظر گرفته است.البته قربانی این را هم گفت که سه گزینه هنوز قطعی نشده و  در صورت نهایی شدن تنها به صورت پیشنهاد به وزارت کشور معرفی می شوند و با تصمیم با دولت است.

    در روزهای گذشته و با اعلام نظر صریح نماینده ولی فقیه و برخی از نمایندگان با انتصاب مدیر غیر بومی در استان،بحث ها پیرامون گزینه های بومی شدت گرفته است و محافل رسانه ای کیوان محمدی رئیس سازمان برنامه و بودجه و از اعضای ارشد حزب اعتدال و توسعه در گیلان و همچنین هادی حق شناس نماینده سابق انزلی و معاون سازمان بنادر و دریانوردی،احمد دنیامالی عضو گیلانی شورای شهر تهران و از مدیران سابق شهرداری این شهر،عبدالغفار شجاع نماینده سابق انزلی و مشاور رئیس سازمان برنامه و بودجه از گزینه های مطرح بومی برای تصدی پست استانداری گیلان معرفی می کنند.

    از این بین هادی حق شناس و عبدالغفار شجاع گزینه های مشترک نمایندگان استان و شورای عالی اصلاح طلبان این استان هستند که همین امر حاکی از تمایل آنها برای نشستن بر کرسی استانداری گیلان است.کیوان محمدی مورد حمایت حامیان دولت در استان قرار دارد ولی پیش از این اعلام کرده بود تمایلی برای تصدی پست استانداری  گیلان ندارد. و احمد دنیامالی تا کنون اظهار نظر شفافی در این خصوص نداشته است.

    شنیده ها حاکی از این است امروز و در جلسه پیش از ظهر مجمع نمایندگان استان،گزینه پیشنهادی این مجمع اعلام خواهد شد.هرچند که این گزینه به عنوان پیشنهاد به دولت معرفی می شود ولی تعداد بالای نمایندگان گیلان و حضور آنان در کمیسیون های مختلف موجب می شود که هیئت دولت و شخص وزیر کشور نتواند به سادگی از کنار آن عبور کند.

    ندای گیلان

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.