پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41439 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • امیدواریم جوانان بتوانند در عرصه‌های مدیریتی نقش آفرینی کنند
    27 شهریور 1396 - 9:56
    شناسه : 88234
    0

    رییس ستاد جوانان دکتر روحانی در شهرستان رودسر در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: امیدواریم با اهتمام موجود مسئولین، جوانان کنشگر وفعال سیاسی خلاق، متعهد و کارا کشور بتوانند در عرصه های مدیریتی نقش آفرینی کنند که این امر قطعا مستلزم همکاری منسجم سایر نهادها و دو قوه مقننه و قضائیه نیز خواهد بود. […]

    پ
    پ

    رییس ستاد جوانان دکتر روحانی در شهرستان رودسر در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: امیدواریم با اهتمام موجود مسئولین، جوانان کنشگر وفعال سیاسی خلاق، متعهد و کارا کشور بتوانند در عرصه های مدیریتی نقش آفرینی کنند که این امر قطعا مستلزم همکاری منسجم سایر نهادها و دو قوه مقننه و قضائیه نیز خواهد بود.

    فخرمحمدیان - امیدواریم جوانان بتوانند در عرصه‌های مدیریتی نقش آفرینی کنند - ابوالفتح فخرمحمدیان

    ابوالفتح فخرمحمدیان با اشاره به برگزاری اولین همایش”جوانان، توسعه و تعالی ایران”در گفت و گو با «بامردم» اظهار داشت: این همایش در دو روز در سالن همایش‌های مرکز اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار شد که مباحث خوب و استراتژیکی از جانب دکترجهانگیری معاون اول محترم رییس جمهور، دکتر بانک دبیرشورای عالی مناطق آزاد و خانم ابتکار و آقای دکترشریعتمداری وزیر صنعت معدن وتجارت عنوان شد که همگی نوید بخش آینده ای پرامید برای جوانان بود.

    وی افزود: همچنین در این همایش مهندس انصاری رییس سازمان امور استخدامی کشور و دیگر مسئولین کشوری از جمله نمایندگان مجلس شورای اسلامی و روسای ستاد جوانان استان‌ها و شهرستان‌های دکتر روحانی نیز حضور داشتند.

    رییس ستاد جوانان دکتر روحانی در شهرستان رودسر عنوان کرد: دکتر جهانگیری به نقش پیشرو جوانان کشور چه در دوران انقلاب، دوران دفاع مقدس و بعد از آن در عرصه های علمی وسیاسی و اقتصادی تاکید شایان توجهی داشتند و به مسئله ای که چند دهه است مغفول مانده پرداختند و گفتند که متأسفانه معمولا جوانانی که در حوزه مسائل سیاسی فعالیت می‌کنند نسبت به سایرین بیشتر پشت درهای مدیریتی کشور قرار می‌گیرند و این موضوع نیز برای همه جریانات سیاسی اعم از اصول‌گرا، اصلاح طلب و اعتدال‌گرا مطرح می‌شود.

    وی اضافه کرد: معاون اول رییس جمهور قول مساعد دادند که موانع موجود در کادرسازی این جوانان کنشگر سیاسی و اجتماعی اعم از همه طیف های سیاسی رفع و بستر لازم در جهت کادرسازی این جوانان که دغدغه صریح صریح مقام معظم رهبری نیز در بکارگیری نسل جوان و خلاق است، فراهم شود تا بتوانند نقش ویژه ای در اینده کشور ایفا نمایند.

    فخرمحمدیان به سخنان دبیرشودای عالی مناطق ازاد کشور اشاره کرد و گفت: دکتر بانک نسبت به مسئله جوانان دغدغه مند بودند و اطمینان دادند که بستر لازم جهت مدیریت جوانان در دولت دوازدهم را انشالله باهمکاری همه ارکان دولت پیگیری و اماده سازی می کنند.

    وی خاطرنشان کرد: در پایان همایش نیز اقای دکتر شریعتمداری بدین مهم اهتمام داشته و به انتقال مباحثات ومطالبات به حق جوانان به ریاست محترم جمهور و دیگر نهادهای حاکمیتی قول مساعد وموثر داده و همه مطالبات جوانان را به دقت گوش کردند.

    رییس ستاد جوانان دکتر روحانی در شهرستان رودسر به برنامه های روز دوم همایش”جوانان، توسعه و تعالی ایران” اشاره کرد و افزود: در روز دوم گفتگوهای خوبی میان جوانان کنشگر سیاسی و فعال که از همه نقاط کشور به این همایش امده بودند صورت گرفت و منتج به مباحثه وبا ارائه راهکارها وپیشنهادهایی خاتمه یافت.
    فخرمحمدیان در پایان ابراز عنوان کرد: امیدواریم با اهتمام موجود مسئولین و جد وجهدی که دراین راه خواهند داشت، جوانان خلاق، با دیسیپلین، متعهد و کارا کشور بتوانند در عرصه های مدیریتی نقش آفرینی کنند که این امر قطعا مستلزم همکاری منسجم سایر نهادها و دو قوه مقننه و قضائیه نیز خواهد بود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.