جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تأکید سخنگوی شورای شهر لاهیجان بر تامین ایمنی و بهبود کیفیت خدمت‌رسانی سرویس مدارس به دانش آموزان
    27 شهریور 1396 - 12:41
    شناسه : 88312
    0

    جلسه توجیهی ویژه رانندگان سرویس مدارس با حضور غلامی رئیس راهور شهرستان لاهیجان، جواد نجار تمیزکار عضو شورای اسلامی شهر و پور محمد رئیس سازمان حمل و نقل لاهیجان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر لاهیجان ، سخنگوی شورای شهر طی سخنانی با بیان اینکه خانواده‌ها، خواهان توجه جدی به سرویس مدارس […]

    پ
    پ

    - تأکید سخنگوی شورای شهر لاهیجان بر تامین ایمنی و بهبود کیفیت خدمت‌رسانی سرویس مدارس به دانش آموزان - تمیزکار

    جلسه توجیهی ویژه رانندگان سرویس مدارس با حضور غلامی رئیس راهور شهرستان لاهیجان، جواد نجار تمیزکار عضو شورای اسلامی شهر و پور محمد رئیس سازمان حمل و نقل لاهیجان برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر لاهیجان ، سخنگوی شورای شهر طی سخنانی با بیان اینکه خانواده‌ها، خواهان توجه جدی به سرویس مدارس و بهبود کیفیت خدمات رسانی آنها در سال تحصیلی جدید هستند، بر تامین ایمنی و بهبود کیفیت خدمت رسانی سرویس مدارس به دانش آموزان تأکید کرد.

    وی گفت : ساماندهی مناسب سرویس‌ها می‌تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی و خطراتی که دانش آموزان را در راه مدرسه تهدید می‌کند موثر باشد و با برنامه ریزی خوب در این زمینه شاهد کاهش تصادفات، ازدحام و ترافیک خواهیم بود.

    نجار تمیزکار افزود : رانندگان سرویس مدارس در سه حوزه اجتماعی ، اخلاقی و ترافیکی می توانند یاریگر ما باشند . وی ، افزود : از آنجا که رانندگان سرویس مدارس در دو نوبت رفت و برگشت با دانش آموزان در ارتباط هستند، نحوه عملکرد رفتاری، گفتاری و از همه مهم تر میزان پایبندی آنها به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی بشدت زیر نظر دانش آموزان است، به طوری که رعایت قوانین یا نادیده گرفتن آن از سوی رانندگان در الگوپذیری دانش آموزان نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند.

    وی با تاکید بر تردد سرویس‌های مدارس با برچسب سرویس، خواستار رعایت قانون و مقررات از طرف راننده سرویس مدارس و تعامل با پلیس راهور شد .

    وی در خصوص ساماندهی حوزه حمل و نقل عمومی نیز تأکید داشت : با توجه به دوگانگی در مدیریت حمل و نقل عمومی در کشور ، جا دارد تا دولت بصورت جدی در خصوص جایگاه قانونی مدیریت حمل و نقل عمومی و اختلاف نظر بین وزارتخانه های کشور و صنعت و معدن و تجارت اقدام تا مدیریت واحد بتواند در این خصوص برنامه ریزی نماید .

    رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر لاهیجان از سازمان حمل و نقل خواست تا از اختیارات قانونی خود استفاده نموده و با آغاز سال تحصیلی ، نظارت دقیق بر حمل و نقل عمومی و عملکرد آنان اعمال نماید .

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.