×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

بهمن مرتضی پور، سرپرست شهرداری لاهیجان در آستانه فرا رسیدن ماه محرم و آغاز عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) گفت: تمام شهر لاهیجان در ایام محرم به عزاداری می پردازند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لاهیجان ، بهمن مرتضی پور، سرپرست شهرداری لاهیجان در گفت و گویی با بیان اینکه با فرا رسیدن ماه محرم ستاد ویژه در شهرداری تشکیل شد تا برای فضا سازی شهری و سیاه پوش نمودن خیابان ها ، میادین و مسیر های حرکت عزاداران حسینی (ع) اقدامات لازم بعمل آید افزود: لاهیجان از جمله شهرهای مذهبی گیلان و ایران هست که مردم متدین این منطقه دارای مراسم های سنتی خاصی برای زنده نگه داشتن قیام سرور و سالار شهیدان می باشد.
وی با بیان اینکه لاهیجان از جمله معدود شهرهایی در کشور می باشد که عزاداری و حرکت دسته جات مذهبی از ابتدای محرم تا شب هفت شهادت امام حسین (ع) ادامه دارد، گفت: تمام شهر در این ایام در رثای امام سوم شیعیان به عزاداری می پردازند.
مرتضی پور با اشاره به اینکه شهرداری لاهیجان برای رفاه و سهولت تردد دسته جات عزاداری اقدام به لکه گیری آسفالت مسیرهای حرکت عزاداران نموده و در این ایام در کنار مردم متدین و هیئت های عزاداری به ارائه خدمت می پردازد گفت: نظافت و پاکسازی مسیر هیأتهای عزاداری محلات نیز در حال انجام است.

لاهیجان در استقبال از محرم 1 - لاهیجان در استقبال از محرم سیاهپوش شد - استقبال لاهیجان در استقبال از محرم 3 - لاهیجان در استقبال از محرم سیاهپوش شد - استقبال لاهیجان در استقبال از محرم 2 - لاهیجان در استقبال از محرم سیاهپوش شد - استقبال

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.