چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41424 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • در دولت قبل ۶۰۰ هزار نفر را بی رویه استخدام کردند / برای پیروزی روحانی هزینه های زیادی داده شده است
    13 تیر 1395 - 11:56
    شناسه : 8869
    0

    رئیس مجمع اصلاح طلبان گیلان، گفت: نمی خواهم دوران تلخ سال ۸۴ تا ۸۸ را مطرح کنم اما دولت روحانی وارث دولتی شد که نزدیک به ۶۰۰ هزار نفر را استخدام بی رویه کرده بود (گزارش تصویری ضیافت افطاری اصلاح‌طلبان گیلان) به گزارش بامردم،احمد رمضانپور نرگسی شامگاه شنبه در مراسم ضیافت افطاری اصلاح طلبان و […]

    پ
    پ

    ضیافت افطاری و گردهمایی بزرگ اصلاح‌‌طلبان گیلان (47)

    رئیس مجمع اصلاح طلبان گیلان، گفت: نمی خواهم دوران تلخ سال ۸۴ تا ۸۸ را مطرح کنم اما دولت روحانی وارث دولتی شد که نزدیک به ۶۰۰ هزار نفر را استخدام بی رویه کرده بود (گزارش تصویری ضیافت افطاری اصلاح‌طلبان گیلان)

    به گزارش بامردم،احمد رمضانپور نرگسی شامگاه شنبه در مراسم ضیافت افطاری اصلاح طلبان و اعتدال گرایان گیلان در تالار گلستان شفت، اظهار کرد: بنده در تمام دوران فعالیت های اجرایی تفکرات سیاسی خود را دخیل در کارها نکرده ام.

    در راس اصولگرایان انسان های مبارز، صادق و پویا قرار داردند

    وی با بیان اینکه من خیانت می دانم افرادی که دلسوز نظام و انقلاب و کاربلد باشند را کنار  بگذاریم، افزود: هرکسی که مسولیت می گیرد نباید تفکر سیاسی خود را دخیل در کار اجرایی بکند چون این فرد مدیر همه  افراد جامعه است.

    رئیس مجمع اصلاح طلبان گیلان با بیان اینکه امروز جامعه به دسته های مختلفی تقسیم شده است، افزود:  یکی از آن ها به عنوان جبهه اصولگرایان است که در راس آنها انسان های مبارز، صادق، پویا  و افرادی که هم در به وجود آوردن انقلاب و هم در تثبیت و ترویج انقلاب نقش داشتند حضور دارند.

    اصلاح طلبان همه وجود خود را برای اسلام و انقلاب گذاشتند

    رمضانپور ادامه داد: جبهه دیگر هم جبهه اصلاح طلبان است که انسان های بزرگ، وارسته، اخلاق مدار و انسان هایی که همه وجود خود را برای اسلام و انقلاب گذاشتند.

    وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: آنچه مهم تر از این جبهه ها هست جبهه توده مردم است و نباید آنان را فراموش کرد.

    رئیس مجمع اصلاح طلبان گیلان با بیان اینکه اصولگرایان بر اساس آمار ۲۰ درصد جامعه را تشکیل می دهند، افزود: حداقل می توانیم ادعا کنیم که اصلاح طلبان دو برابر اصولگرایان هستند

    وی با بیان اینکه ۴۰ درصد باقی مانده توده مردم هستند، افزود: ما با عملکرد های خودمان می توانیم این  توده مردم را وارد این مجموعه بکنیم.

    دولت روحانی وارث دولتی شد که نزدیک به ۶۰۰ هزار نفر را بی رویه  استخدام کرده بود

    رمضانپور نرگسی با بیان اینکه در طول تاریخ  که اصلاح طلبان دولت را در اختیار داشتند اگر یک نفر از مدبران، وزرا و… کوچکترین مشکل اخلاقی داشتند علم عثمان می کردند، گفت: نمی خواهم دوران تلخ سال ۸۴ تا ۸۸ را مطرح کنم و ذائقه شما را تلخ کنم اما دولت روحانی وارث دولتی شد که نزدیک به ۶۰۰ هزار نفر را  استخدام بی رویه کرده بود.

    رئیس مجمع اصلاح طلبان گیلان با بیان اینکه ای کاش افرادی را استخدام می کردند که ماهر بودند، افزود: الان کسانی که استخدام شدند نه تنها بدرد کار نمی خورند بلکه وبال گردن آن سازمان هم شده اند.

    برای پیروزی روحانی هزینه های زیادی داده شده است

    وی با بیان اینکه کل گیلان  فقط ۱۲۰ جوان برای روحانی فعالیت کردند و در کل کشور می شود ۵ هزار نفر، اما هیچکدام استخدام نشده اند، گفت:۶۰۰ هزار نفر کجا و ۵ هزار نفر کجا که دولت همین ها را هم مشغول به کار نکرد.

    فردی برای یک مصاحبه ۲۰ روز به زندان رفت

    رمضانپور نرگسی با تأکید بر اینکه برای پیروزی روحانی هزینه ها داده شده است، تصریح کرد: فردی هست که برای یک مصاحبه ۲۰ روز به زندان رفت و فردی دیگر ۳۰۰ صفحه باز جویی پس داده است.

    وی با بیان اینکه این فضا دور هم نشستن را باید قدر دانست، افزود: نباید کفران نعمت کنیم هرچند معتقد و امیدواریم که حصر ها بشکند و زندانیان  سیاسی آزاد بشوند.

    کاسپین

    انتهای خبر/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.