پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41445 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تشکیل گشت‌های نظارتی اصناف و گردشگری در گیلان
    13 تیر 1395 - 20:27
    شناسه : 8896
    0

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از تشکیل گشت‌های نظارتی مشترک به منظور بازرسی از اصناف و تاسیسات گردشگری در این استان خبر داد. به گزارش بامردم، علی منتظری بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد اجرایی سفر گیلان با اشاره به اقدام‌های انجام شده در حوزه تامین کالا و ارزاق مورد نیاز در […]

    پ
    پ

    علی منتظری (3)

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از تشکیل گشت‌های نظارتی مشترک به منظور بازرسی از اصناف و تاسیسات گردشگری در این استان خبر داد.

    به گزارش بامردم، علی منتظری بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد اجرایی سفر گیلان با اشاره به اقدام‌های انجام شده در حوزه تامین کالا و ارزاق مورد نیاز در استان اظهار کرد: کالا به اندازه کافی در شرکت‌های پخش گیلان وجود دارد.

    وی به اعلام آمادگی شرکت‌های پخش به‌ منظور جبران کمبود کالا در نقاط مختلف گیلان اشاره کرد و افزود: تاکنون کمبود کالا در استان گزارش نشده است.

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با تأکید بر نظارت بر فعالیت‌های صنفی در استان، بیان کرد: آمادگی تشکیل گشت‌های بازرسی مشترک با سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان را داریم.

    منتظری از برنامه‌ریزی به منظور نظارت بر مراکز فروش توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان خبر داد و تصریح کرد: امسال تلاش شده، کمترین آسیب را در حوزه نظارتی داشته باشیم.

    وی به فعالیت مراکز و تاسیسات گردشگری گیلان اشاره کرد و گفت: مراکز و تاسیسات گردشگری مشمول قانون نظام صنفی هستند اما برخی از هزینه‌ها در این مراکز بالا است.

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به ناهماهنگی در قیمت‌ها در واحدهای پذیرایی استان، اظهار کرد: به‌زودی با تشکیل جلسه مشترک با سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان موضوع مذکور در استانداری تصمیم‌گیری می‌شود.

    فارس

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.